L Lilllen skrev:
Köpte en KOMPOSTKVARN AL-KO EASY CRUSH LH2810:
[länk]
Behöver få ner en del träd. Får se hur den fixar grenarna samt sly.
Är den 3-fas? Annas får du se till att ha 16A uttag att koppla den i :)

Ramnemark Ramnemark skrev:
Är den 3-fas? Annas får du se till att ha 16A uttag att koppla den i :)
Ja, jag vet, men hoppas att jag ska klara mig på 10 tills jag får tag på elektriker som kan dra ett 16A uttag. I en annan tråd var det någon som kört den på 10 och att det funkar skapligt. Får väl köra lång skarvsladd :D

• Gilla
McHolm
  • Laddar…
L Lilllen skrev:
Ja, jag vet, men hoppas att jag ska klara mig på 10 tills jag får tag på elektriker som kan dra ett 16A uttag. I en annan tråd var det någon som kört den på 10 och att det funkar skapligt. Får väl köra lång skarvsladd :D
Man kan hoppas att det är lite entusiastiska siffror från tillverkaren :crysmile::p

• Gilla
Dammi
  • Laddar…
Magasinkärra - Piirra - Säckakärra

Väldigt bra pris just nu hos Jula -300kr om du är medlem. Punkteringsfria däck! Klart prisvärd!

Dag

Magasinkärra med punkteringsfria däck på Jula-se's webbsida, erbjudandepris för medlemmar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Immobil och 1 till
  • Laddar…
Magasinkärra - Piirra - Säckakärra

Väldigt bra pris just nu hos Jula -300kr om du är medlem. Punkteringsfria däck! Klart prisvärd!

Dag

Visa bilaga 513720

• Gilla
ceson
  • Laddar…
En hel del Hikoki på fynd-torget Bauhaus Norsborg. Hikoki verktyg och förvaringslösningar utställda på en pall i Bauhaus butik.
Skapa konto
Trälåda fylld med olika Hikoki elverktyg, bland annat borrmaskiner och sågar, med prislappar.
Skapa konto
Reavaror med Hikoki verktyg och kringutrustning upp till 90% rabatt på Bauhaus.
Skapa konto
Stapel av Hikoki verktygslådor med rabattetiketter på en försäljningshylla.
Skapa konto

• Gilla
Dammi och 7 till
  • Laddar…
slacker slacker skrev:
En hel del Hikoki på fynd-torget Bauhaus Norsborg. [bild][bild][bild][bild]
Idag hade de lagt dit en massa AEG om man föredrar det.

• Gilla
slacker
  • Laddar…
n_sandstrom n_sandstrom skrev:
Mail om detta nyss.

Kan säkert bli farligt för plånboken om man surfar för länge där.

[länk]
Fast hur bra är egentligen Facom nu för tiden? Visst, när fransmännen gjorde dem så var det väldigt fina verktyg vad jag hört. Men sedan de såldes ut och började tillverkas i Asien, hur bra är de nu? Jag vet att det mesta tillverkas i Asien, och att de självklart också kan producera kvalitetsgrejer. Jag har heller ingen egen erfarenhet, så ställer frågan till andra som har dem. Själv har jag avstått från dem då jag är rädd att de gått samma väg som Bacho, där endel forfarande är bra, men också mycket skit? Då nya ägarna främst är ute efter snabba pengar och säljer ut namnet. Fast jag har egentligen inga riktiga belägg. Så, någon som vet?

Skärmdump av webbsida med kundkorg innehållande DeWalt spikpistol och laddpaket, totalpris 6 327,50 kr.
Skapa konto

Har velat en stund men nu blir det spikpistol på batteri. Väger samma som den jag tänkt luftdrivna och då jag bara har en släpbar kompressor i verkstan och många små projekt utspridda på gården känns batteri perfekt.

Hur är det med Bauhaus prisgaranti. Får man ytterligare 12% rabatt från lägsta priset?

J JKrister skrev:
[bild]
Har velat en stund men nu blir det spikpistol på batteri. Väger samma som den jag tänkt luftdrivna och då jag bara har en släpbar kompressor i verkstan och många små projekt utspridda på gården känns batteri perfekt.

Hur är det med Bauhaus prisgaranti. Får man ytterligare 12% rabatt från lägsta priset?
Är det samma produkt med samma EAN kod så absolut 12% till - Dom har faktiskt tjatat på mig om EAN kod nu senaste två gångerna.... :thinking:
Proffsmagasinet har en fysisk butik i Stockholm så det skall inte vara ett problem.

Jag köpte min batteri/gas stompang för betydligt mycket mindre än sådär - Så jag skäms faktiskt.
Men så går det när man dricker bärs med leverantörer och dem ger löften, tar i hand och sedan tvingas leverera! :rofl:

• Gilla
  • Haha
Sthlm1891 och 2 till
  • Laddar…
J JKrister skrev:
[bild]

Ja de matchar priset och drar sedan av 12% till :)

• Gilla
JKrister
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.