Priset har nu gått upp till 2.653:07 plus frakt!!!

Grattis till er köpare!
 
  • Ledsen
  • Gilla
Tule54 och 1 till
  • Laddar…
Priset har nu gått upp till 2.719:08

Verkar finnas en lärdom i detta om att handla hos Amazon: Bestäm vad du vill ha och följ priset några dagar!
 
R riba skrev:
Priset har nu gått upp till 2.719:08

Verkar finnas en lärdom i detta om att handla hos Amazon: Bestäm vad du vill ha och följ priset några dagar!
Lärdommen är väll att köp direkt om du tycker att det är ett bra pris, för när du köpt så ökar priset för nästa person :)
 
  • Gilla
Ironside och 2 till
  • Laddar…
B
Någon som kan tipsa om bra förvaringssystem till verktyg. Jag har i dagsläget inrett garaget med 7-8 hyllsystem från jula, men det blir väldigt rörigt att ha verktyg och annat på hyllor. Tänker att jag ska investera i hurtsar eller liknande.

Några bra tips?
 
B
Någon som kan tipsa om bra förvaringssystem till verktyg. Jag har i dagsläget inrett garaget med 7-8 hyllsystem från jula, men det blir väldigt rörigt att ha verktyg och annat på hyllor. Tänker att jag ska investera i hurtsar eller liknande.

Några bra tips?
 
I
B Baskavoda skrev:
Någon som kan tipsa om bra förvaringssystem till verktyg. Jag har i dagsläget inrett garaget med 7-8 hyllsystem från jula, men det blir väldigt rörigt att ha verktyg och annat på hyllor. Tänker att jag ska investera i hurtsar eller liknande.

Några bra tips?
Fel tråd.
 
B
I Ironside skrev:
Fel tråd.
Alltså förvaringssystem till bra pris
 
B Baskavoda skrev:
Alltså förvaringssystem till bra pris
Skapa en egen tråd på ämnet så får du nog bättre svar :)
Denna tråd är för tips på, men inte frågor efter, verktyg till bra pris. Du kan läsa första inlägget.
 
  • Gilla
Dammi och 2 till
  • Laddar…
B
nanowire nanowire skrev:
Skapa en egen tråd på ämnet så får du nog bättre svar :)
Denna tråd är för tips på, men inte frågor efter, verktyg till bra pris. Du kan läsa första inlägget.
Ja jag ska göra det (y)
 
Fick mail att säljaren avbrutit köper av Dymo Rhino :(
 
  • Ledsen
Tule54
  • Laddar…
nino nino skrev:
Fick mail att säljaren avbrutit köper av Dymo Rhino :(
Det var med andra ord för billigt och antagligen felskrivet på amazonsidan. Då missade man inget, stod i valet om jag villhöver en eller inte....
 
nino nino skrev:
Fick mail att säljaren avbrutit köper av Dymo Rhino :(
Jag med......
E-postmeddelande om avbruten beställning för en Dymo Rhino 5200 etiketteringsanordning från Amazon.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Ledsen
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Ja det verkar vara vanligt på amazon.se... Har haft en hel del saker som blivit avbrutna :/
 
T
R riba skrev:
Det finns en valtangent för å, ä, ö.
På den 5200 jag har måste man hålla A eller O intryckt, så bläddrar den mellan olika varianter av diakritiska tecken. Problemet är att det är superlätt att missa att släppa i tid, och då blir det fel tecken så man får radera och försöka igen. Annars är den bra.
 
Var på Jula idag och såg denna. Vet inget om den. Har inget eget behov men den har remote på det extra 220v uttaget.
Fågel eller fisk? :thinking:

Reaskylt för grovdammsugare SXVC30XTDE i en butik med priset 999 kr, nedsatt från 1999 kr, under en skylt som säger 'Städ'.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.