MathiasS MathiasS skrev:
Synd att det inte går att hämta direkt i hägersten.
Det går att hämta i Hägersten, men det är inte speciellt effektivt.
 
C Cheavychasr skrev:
Har hittat två riktigt bra sticksågar till bra pris men har lite svårt att välja vilken, kan ni hjälpa mig?

[länk]

[länk]
Är det praktikanten från Proffsmagasinet som försöker tjäna ihop pengar till sitt misstag? :D
 
  • Gilla
dan-lind och 2 till
  • Laddar…
nimhed nimhed skrev:
Får jag tipsa om en annan tråd?
[länk]
Ok, postar där i fortsättningen! Tack!
 
  • Gilla
nimhed
  • Laddar…
C Cheavychasr skrev:
Några fler kap från samma säljare:

[länk]

[länk]

Favoriten är nog ändå denna, professionella grejer trots allt:

[länk]
Då vet vi var decimalerna från Proffsmagasinets lasrar hamnade :oops:
 
  • Gilla
Cheavychasr
  • Laddar…
S Svante Svenson skrev:
Det går att hämta i Hägersten, men det är inte speciellt effektivt.
Det är effektivt om det tar 5min med bilen att komma dit. Jag fick inte det valet när jag beställde nu. Alternativet fanns men gick inte att kryssa i nu. Jag trodde man gjort så pga pandemin, men det kanske var tillfälligt.
 
MathiasS MathiasS skrev:
Det är effektivt om det tar 5min med bilen att komma dit. Jag fick inte det valet när jag beställde nu. Alternativet fanns men gick inte att kryssa i nu. Jag trodde man gjort så pga pandemin, men det kanske var tillfälligt.
Det jag menade var att de inte är speciellt effektiva på plats efter att de flyttade från Vasastan. Jag har varit där under pandemin, dock var det nog en beställning som skulle skickats egentligen men på grund av enormt strul från deras sida hämtades detta istället, och jag var även där senare för att reklamera skiten. Så de har öppet, men bara enligt överenskommelse och det går inte att åka dit spontant för att köpa saker.
 
  • Gilla
MathiasS
  • Laddar…
M Mjolnir skrev:
Hahaha vet inte om det är en miss men högst troligt är det i alla fall. Har klickat hem allt utan att ens kolla och flera av varje. Lär ju komma nått meddelande om makuleras order pga fel prissättning som när byggmax hade vitvaror för runt hundringen haha
Att det blir dylika fel i prissättningen är inte ovanligt. Oftast makuleras ordern men med jämna mellanrum så skickar de ut ordrar för att få lite goodwill och för att vara man nog att stå för sina misstag.

Men sen kommer det någon klipsk jävel och köper allt som är nedsatt trots att personen inte har någon nytta av det. Helt plötsligt så väljer butiken att makulera varenda liten beställning enbart på grund av denna person.

Jag har aldrig riktigt förstått varför vissa beter sig som gamar över ett lik så fort en vara får en riktigt bra rabatt, oavsett om det är av misstag eller inte. Sitt lugnt i båten vafan ;)
 
  • Gilla
mnils och 14 till
  • Laddar…
Skärmbild av ett e-postmeddelande med text som informerar om avbokning av order och erbjuder rabatt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Kahn-d
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
[bild]
Haha, fick samma mail nyss.
 
IgelSpikey IgelSpikey skrev:
Haha, fick samma mail nyss.
Måste säga att de ändå sköter det rätt snyggt med att ge en rabatt på kommande order. Priset var ju inte ens i närheten av rimligt.
 
  • Gilla
Prodigys och 2 till
  • Laddar…
Byurn Byurn skrev:
Måste säga att de ändå sköter det rätt snyggt med att ge en rabatt på kommande order. Priset var ju inte ens i närheten av rimligt.
Jodå, måste hålla med dig om att det var snyggt skött.
Nej nej, herregud. Måste testa, är trots allt smålänning.
 
  • Gilla
Byurn
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
[bild]
Samma här. Jag gjorde en direktbetalning, så nu har vi e-post-ping-pong om det "tekniska felet"... :crysmile:
 
  • Gilla
MathiasS
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.