M MLindstrom skrev:
när jag la in plastgolv i nya förrådet på landet. ]
Vad heter golvet?
 
Mazen Mazen skrev:
Det va billigt :surprised:..
2099:- tyckte jag var ett riktigt bra pris, men 50% på det ... Bra jobbat :D, men hur?
Eller hur :)
De va i en butik som skulle flytta och körde 25, 50 och 75 % på allt i butiken under några veckor.

Jula håller ju på att fasa ut Metabo till "förmån" för CAT-maskinerna. Jag plockade demoexet av den här i en annan butik för 40 % av kampanjpriset häromdagen, bara att fråga snällt :-D

https://www.jula.se/catalog/verktyg...tteridrivna-skruvdragare/skruvdragare-007831/
 
M MLindstrom skrev:
Eller hur :)
De va i en butik som skulle flytta och körde 25, 50 och 75 % på allt i butiken under några veckor.

Jula håller ju på att fasa ut Metabo till "förmån" för CAT-maskinerna. Jag plockade demoexet av den här i en annan butik för 40 % av kampanjpriset häromdagen, bara att fråga snällt :-D

[länk]
(y)
 
Angående Julas julkalender
 
  • Dekorerad julgran på stativ med texten '1299; Spara 700.-' och 'Lucka 12' på röd bakgrund.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Reklambild för Julas julkampanj med texten "Upp till 70% på julartiklar" och "Lucka 24" på en pepparkaka.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Borrhållare på blå bakgrund med text 'Lucka 29' och pris '799; Spara 700,-' från Julas julkalender.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Någon fler en jag som har sin beställning av Bosch 125-150 från amazon cancellerad?

Meddelande på Amazon.se om avbruten leverans av Bosch slipmaskin med ursäkt och information om återbetalning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Ledsen
  • Arg
Alfredo och 6 till
  • Laddar…
Peder90 Peder90 skrev:
Någon fler en jag som har sin beställning av Bosch 125-150 från amazon cancellerad?

[bild]
Översättning :”Hej, vi sålde produkten för billigt och har ångrat oss, sorry!” ;)
 
  • Arg
  • Gilla
  • Haha
Hammarfall och 2 till
  • Laddar…
Peder90 Peder90 skrev:
Någon fler en jag som har sin beställning av Bosch 125-150 från amazon cancellerad?

[bild]
Enligt postnord har jag paketet att hämta på maxi nu. Så hoppet lever för mig.
 
  • Gilla
Härryda2015 och 3 till
  • Laddar…
omdirigerad omdirigerad skrev:
Angående Julas julkalender
Pelarborren ser intressant ut.
Fabrikat?
Någon som har testat?
 
Ramnemark Ramnemark skrev:
Översättning :”Hej, vi sålde produkten för billigt och har ångrat oss, sorry!” ;)
Ja, för bra för att vara sant. :cry:
 
C Chentin skrev:
Pelarborren ser intressant ut.
Fabrikat?
Någon som har testat?
600 varv som lägst är ju lite högt för metall, men ska man mest borra i trä funkar det säkert...
 
  • Gilla
Joro2000 och 2 till
  • Laddar…
M M Larsson skrev:
Enligt postnord har jag paketet att hämta på maxi nu. Så hoppet lever för mig.
Samma för mig.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.