Q
Har för mig inte att den fungerar just till 54v bordssågen.
 
P
Jag köpte en sådan dewaltsåg och det är bara batteridrift, deras flexvoltadapter passar inte på den utan bara på den stora kapger sågen!

Köp ett par 9ah eller 12ah batterier så är allt frid o fröjd :)
 
  • Gilla
Freee123
  • Laddar…
M Cameltoe skrev:
Någon med erfarenhet av CAT DX89? Hittat 1x dåligt omdöme bara. Kollat tillverkarens hemsida som är väldigt informationsfattig, framgår exv inget om garantier, tillbehör och reservdelar, vikt, mått etc...

[länk]
CAT verktygen är nya, rebrandade WORX vad det verkar så det är ett prisvärt alternativ. Reservdelar etc. Kommer nog öka tillgången på framöver
 
  • Gilla
Mjolnir
  • Laddar…
Johannes Carlsson Johannes Carlsson skrev:
CAT verktygen är nya, rebrandade WORX vad det verkar så det är ett prisvärt alternativ. Reservdelar etc. Kommer nog öka tillgången på framöver
Ingen kännedom om worx men vilka andra varumärken motsvarar de i kvalitet och prestanda?
 
Metabos lilla kap å ger 18 V.. billigt!

Metabo batteridriven kap- och gersåg 18 V på kampanj hos Jula.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Jula Borlänge
 
  • Gilla
stigen
  • Laddar…
P pleqtiz skrev:
Jag köpte en sådan dewaltsåg och det är bara batteridrift, deras flexvoltadapter passar inte på den utan bara på den stora kapger sågen!

Köp ett par 9ah eller 12ah batterier så är allt frid o fröjd :)
Det var alltså för bra för att vara sant... som vanligt!
 
Såg att Beijer kör 15% som BF erbjudande, och en bpårdssåg DWE7492 skulle då landa på 8495 vilket skulle vara billigast. Eller ni sitter inne med något annat tips på bra erbjudande?

Prisjakt och Pricerunner har inget vettigare erbjudande på den sågan.
 
  • Gilla
Bergsee
  • Laddar…
C corre skrev:
Såg att Beijer kör 15% som BF erbjudande, och en bpårdssåg DWE7492 skulle då landa på 8495 vilket skulle vara billigast. Eller ni sitter inne med något annat tips på bra erbjudande?

Prisjakt och Pricerunner har inget vettigare erbjudande på den sågan.
Tackar fick bli en beställning på en sådan(y)
 
  • Gilla
corre
  • Laddar…
F Freee123 skrev:
Snubblade över detta bitskit: [länk]

Ingen aning om kvallite men priset är lågt nog för att jag ska våga testa :)
efter att till slut fått tips om weras bitset så tänker jag inte lämna dem .. kör nu deras variant för slagskruvdragare, och det är en fröjd. Väl värt dubbla priset. Håller därefter och är så mycket enklare att ta fram/byta
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Köpte Makita DLX2189TJ kombokit idag, känns som rejäla grejer, hamnar runt 3800kr med prisgaranti på Bauhaus
 
  • Makita DLX2189TJ kombokit med borrskruvdragare och slagskruvdragare i en öppen låda.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Stibbadrill och 3 till
  • Laddar…
Köpte Makita DLX2189TJ kombokit idag, känns som rejäla grejer, hamnar runt 3800kr med prisgaranti på Bauhaus
 
Mazen Mazen skrev:
Metabos lilla kap å ger 18 V.. billigt!

[bild]

Jula Borlänge
Jag fick 50 % på kampanjpriset för några veckor sen :) invigde den i helgen när jag la in plastgolv i nya förrådet på landet. Även Metabos batteridrivna sticksåg fick jobba lite.

Metabos batteridrivna sticksåg och kapsåg på en kartong med rutigt plastgolv i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Tule54
  • Laddar…
M MLindstrom skrev:
Jag fick 50 % på kampanjpriset för några veckor sen :) invigde den i helgen när jag la in plastgolv i nya förrådet på landet. Även Metabos batteridrivna sticksåg fick jobba lite.

[bild]
Det va billigt :surprised:..
2099:- tyckte jag var ett riktigt bra pris, men 50% på det ... Bra jobbat :D, men hur?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.