sunnis
R Riala skrev:
1347 billigare än lägsta pris på Prisjakt för en Bosch GTS 10 XC.
[länk]
Det blev en beställning. Riktigt bra pris!
 
  • Gilla
Riala
  • Laddar…
Vad tror ni om denna för en glad hemmaamatör? Känner ibland att jag skulle vilja svetsa i stål. Men jag behöver inte vinna något pris i utförande bara grejerna sitter ihop :)

Tänker mig att jag kan svetsa lite konsoler, enklare fästen, diverse fulverktyg, någon skottkärra och så.
 
  • Inverter-svetskit från STANLEY, gul svetsmaskin med bärrem och tillbehör som svetsmask och elektroder.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
AXS
Chrissofsweden Chrissofsweden skrev:
Vad tror ni om denna för en glad hemmaamatör? Känner ibland att jag skulle vilja svetsa i stål. Men jag behöver inte vinna något pris i utförande bara grejerna sitter ihop :)

Tänker mig att jag kan svetsa lite konsoler, enklare fästen, diverse fulverktyg, någon skottkärra och så.
Det är inte så himla lätt att svetsa pinne. Skulle satsa på något med rulle. Ska du bara svetsa lite är en med flusstråd från Biltema suverän.
 
AXS AXS skrev:
Det är inte så himla lätt att svetsa pinne. Skulle satsa på något med rulle. Ska du bara svetsa lite är en med flusstråd från Biltema suverän.
En MIG alltså? :) Vilken styrka/Ampere ska man lägga sig på? Räcker 140 för småjobb?
 
sunnis sunnis skrev:
Det blev en beställning. Riktigt bra pris!
Det blev en här också. Mycket bra pris på den bordssågen.
 
Vad säger proffsen här om julas rabatt från imorgon på ryobi?
 
  • Reklambild för Ryobi verktyg med rabatterade priser på borr, såg och andra verktyg samt en vagn.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
R Riala skrev:
Det blev en här också. Mycket bra pris på den bordssågen.
Det står 8400kr när jag kollar. Är det bra pris :thinking:?:surprised:
 
B Brasse36 skrev:
Vad säger proffsen här om julas rabatt från imorgon på ryobi?
Panelen säger:
Om man gillar Ryobi så är det ju en grym deal! (y)
 
Ramnemark Ramnemark skrev:
Det står 8400kr när jag kollar. Är det bra pris :thinking:?:surprised:
De hade 10 st i morse till salu för 6648 kr med fri frakt. De verkar slutsålda nu. 6648 kr var ett riktigt bra pris. Lägsta på prisjakt nu är 7995 kr.
 
  • Gilla
Ramnemark
  • Laddar…
B boohoo skrev:
[länk]

Det där får väl ändå anses vara ett riktigt bra pris.
Jag valde att inte titta här idag, en kollega som inte gillar Festool , tipsade mig om den och köpte en (han vet inte vad han gav sig in på). Jag har TS55:an, så vad ska jag med den till? Men till det priset....jag har 6 accar sen tidigare....tack för tipset i alla fall.
Om jag säljer ts55an och köper ts75an så blir allt perfekt
 
bulleribock bulleribock skrev:
Jag valde att inte titta här idag, en kollega som inte gillar Festool , tipsade mig om den och köpte en (han vet inte vad han gav sig in på). Jag har TS55:an, så vad ska jag med den till? Men till det priset....jag har 6 accar sen tidigare....tack för tipset i alla fall.
Om jag säljer ts55an och köper ts75an så blir allt perfekt
Vad gav han sig in på?
 
  • Gilla
bulleribock
  • Laddar…
C Chentin skrev:
Vad gav han sig in på?
Idel nya systainer
 
Redigerat:
Ingen som hittat en spikpistol eller fein(multimaster) till bra pris?
 
T trojlee skrev:
Ingen som hittat en spikpistol eller fein(multimaster) till bra pris?
Bauhaus har den lilla batteridrivna Fein multi 12 volt på rean...
 
richardtenggren
T trojlee skrev:
Ingen som hittat en spikpistol eller fein(multimaster) till bra pris?
Toolab hade rea på vecturo som är en fein supercut i festoolkostym. Om det är bra pris låter jag vara osagt, min är redan inköpt sedan länge ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.