Jag använde givetvis koderna direkt. Det gick också bra.

Jag sparade ialf en tusenlapp och ville tipsa er. Inget ont menat :D

• Gilla
tobbbias och 1 till
  • Laddar…
Bosch GEX 125-150 AVE från amazon, är priset borta redan? Hittar den inte för 160 euro. :(

Men alltså... Om det är en sak man har suktat efter ett bra tag, och lagt alarm på prisjakt, och den sen dyker upp långt under alarm-priset (på Amazon) måste det väl vara ok att köpa den?
Även om man har bestämt sig för att det får vara färdig-handlat för den här helgen?
Med tanke på att den behövs till renoveringen? Och med tanke på att den mycket enklare modellen man hade ingen, har gett upp?
Det kan väl inte vara en så dålig idé? :thinking:

• Gilla
  • Haha
boschkenta och 1 till
  • Laddar…
C Chentin skrev:
Men alltså... Om det är en sak man har suktat efter ett bra tag, och lagt alarm på prisjakt, och den sen dyker upp långt under alarm-priset (på Amazon) måste det väl vara ok att köpa den?
Även om man har bestämt sig för att det får vara färdig-handlat för den här helgen?
Med tanke på att den behövs till renoveringen? Och med tanke på att den mycket enklare modellen man hade ingen, har gett upp?
Sparar ju pengar i längden, kör :) vad är det för nått? Jag kanske behöver en med!

• Gilla
  • Haha
boschkenta och 4 till
  • Laddar…
pokasd Sljdhl skrev:
Sparar ju pengar i längden, kör :) vad är det för nått? Jag kanske behöver en med!
Haha. Vågar knappt...
Men det blev en sån här trots allt:

F Freee123 skrev:
Denna tråden är inte bra för mig, klickade precis hem en GLL 3-80 CG från svenska Amazon... [länk]

Känns som en bra deal, och efter lite sökande så fanns den inte ens billigare i Tyskland. Det brjkar betyda att det är en bra deal

• Gilla
pokasd och 1 till
  • Laddar…
C Chentin skrev:
Är det tillräckligt bra pris så kan man köpa den och ifall den inte används så kan man sälja den begagnad utan större förlust. Det är så jag försvarar vissa av mina inköp :D

• Gilla
Chentin
  • Laddar…
Dagens och tidens måtto.
”Jag handlar, jag lever”

• Gilla
tobbbias och 2 till
  • Laddar…
stigen stigen skrev:
Dagens och tidens måtto.
”Jag handlar, jag lever”
”Emo ergo sum” :cool:

• Gilla
tobbbias och 1 till
  • Laddar…
  • Gilla
Nyfiknast och 1 till
  • Laddar…
Är denna något att ha?
Från och med söndag på Jula.

• Bosch borr- och bitssats med 91 delar i en öppen grön förpackning, på rea från Jula.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
E evoline skrev:
Är denna något att ha?
Från och med söndag på Jula.
För det priset duger kitet bra.

Lite bromskloss kanske i denna köpivern :cool:
Fick mejl från Swede idag , lite beundransvärt
Skärmdump av mejl där SweDendro avstår Black Friday för att donera till Cancerfonden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
AXS och 3 till
  • Laddar…
FreQa FreQa skrev:
Lite bromskloss kanske i denna köpivern :cool:
Fick mejl från Swede idag , lite beundransvärt
[bild]
Jag vägrar gå i affärer på black friday i vanliga fall, men i år var det ju enkelt.
Passade på att besöka en som också är lite anti i alla fall. Systemet.

• Gilla
kristofo och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.