3 778 323 läst · 12 844 svar
3778k läst
12,8k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Ja den är nog rätt avancerad.Hep skrev:
Skämt åsido. Det följer med en 125 skiva med åtta hål. Och två 150 skivor med sex respektive åtta hål. Det är 125an som är använd nedan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Den du länkar till är verkligen helt OK. Jag har ju snickrat rätt mycket de senaste åren och den där maskinen är den enda excenterslip jag har. Hade gärna haft en bättre men ingen ide att uppgradera till blå bosch (som knappt är bättre) utan då blir det Mirka Deros, den är verkligen helt fantastisk.Suhagg skrev:
EDIT: Men du kan kasta den där filterkasetten, helt meningslös. Samma gäller den som sitter på den blåa boschen. Dammsugare är det som gäller tycker jag.
Husägare
· Östergötland
· 49 inlägg
Denna tråden är inte bra för mig, klickade precis hem en GLL 3-80 CG från svenska Amazon... https://www.amazon.se/Bosch-Profess...ild=1&keywords=gll+3-80&qid=1606463771&sr=8-5
Känns som en bra deal, och efter lite sökande så fanns den inte ens billigare i Tyskland. Det brjkar betyda att det är en bra deal
Känns som en bra deal, och efter lite sökande så fanns den inte ens billigare i Tyskland. Det brjkar betyda att det är en bra deal
Jag håller absolut inte med! Eller jag håller med om att dammsugare naturligtvis är bäst men jag tycker filterkassetten på den blå samlar upp väldigt mycket damm på ett bra sätt. Milsvid skillnad mot en maskin helt utan uppsamling.V vectrex skrev:
Men återigen, naturligtvis är det bäst med dammsugare, där är vi helt eniga!
Även om jag föredrar blåa bosch så är det korrekta svaret på din fråga att den där kommer fungera utmärkt dina fyra ggr per år. Och den kommer fungera om du börjar använda den en gång i veckan också...Suhagg skrev:
Åååh... En sån som jag har suktat efter...F Freee123 skrev:
Men nä, det går inte. Inte det också.
Jag avsåg själva plattan som man sätter fast "poler-rondellen" på.C Chentin skrev:
De finns i olika hårdhet och mönster, jag har 6 olika, men som svar på din fråga:
Jag har en skumrondell och en lammullsrondell som passar utmärkt, så nu kan du klicka på köp ;-)
Kan du rekommendera slippapper också?Alfredo skrev:
är https://www.proffsmagasinet.se/mask...paint-slippapper-150mm-k120-50-pack-jn57003-5 prisvärt?
Egentligen inte. Har för dålig koll på olika alternativ. Har "fått för mig" att Bosch papper är OK men kan egentligen inte jämföra med andra fabrikat. När det gäller priser är de väl färskvara, speciellt i dag, så här är det väl bara att "jämföra runt". Jag köpte i alla fall de nedan och är nöjd så här långt. Har redan en hel del 150 mm så det jag beställde vara bara 125. Slipskivan hör inte hit.K Kacper skrev:
Logga in
Skapa konto