3 778 386 läst · 12 844 svar
3778k läst
12,8k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Bosch GEX 125-150
https://www.amazon.de/-/en/Professi..._DLandingS_M_412e44b1_127&smid=A3JWKAKR8XB7XF
Typ halva priset mot Sverige och fri frakt!!!
Finns även andra bra priser på Bosch pro bla batteri handslip och batteri vinkelslip!!!!!
https://www.amazon.de/-/en/Professi..._DLandingS_M_412e44b1_127&smid=A3JWKAKR8XB7XF
Typ halva priset mot Sverige och fri frakt!!!
Finns även andra bra priser på Bosch pro bla batteri handslip och batteri vinkelslip!!!!!
Om det är precis dom 5 verktygen du vill ha så kanske. Men jag tror ändå du kan få bättre verktyg om du plockar ihop under rean själv.
Köp en dragare med två bra batterier och sedan plockar du ihop dom verktyg du vill ha från Amazon.de/se och andra siter så får du ett paket som passar dig, inte ett paket ihopsatt utifrån vad som är kvar.
Så hade jag gjort och jag tror inte att det behöver bli dyrare heller.
Köp en dragare med två bra batterier och sedan plockar du ihop dom verktyg du vill ha från Amazon.de/se och andra siter så får du ett paket som passar dig, inte ett paket ihopsatt utifrån vad som är kvar.
Så hade jag gjort och jag tror inte att det behöver bli dyrare heller.
Jag har beställt en, men är tydligen för egentligen för korkad för den maskinen. Vilka 150-papper passar? Det står något om 8 hål, men Amazon i tyskland försöker sälja på mig ett kit 150-papper med 6 hål och amazon i sverige tycker jag borde köpa 125-papper utan hål.H Huzzbutt skrev:
Hjälp mig - gärna med en tysk länk till bra papper när ni ändå håller på.
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Jag har kört med Julas Hard Head papper eftersom man plöjer igenom dem ganska snabbt enligt migHep skrev:Jag har beställt en, men är tydligen för egentligen för korkad för den maskinen. Vilka 150-papper passar? Det står något om 8 hål, men Amazon i tyskland försöker sälja på mig ett kit 150-papper med 6 hål och amazon i sverige tycker jag borde köpa 125-papper utan hål.
Hjälp mig - gärna med en tysk länk till bra papper när ni ändå håller på.