Amazon.de amazon.se och clasohlson.se har en massa rabatter på bosch, ganska mycket av båe gröna och blåa. Jag är inte jätteintressera men jag vet att i alla fall några av maskinerna har ett ganska bra pris.

Jag har precis lyckats övertala mig själv att jag inte behöver en laser för 1500 kronor. *klapp på axeln*. Köpte lampor och soppåsar för pengarna istället :/

• Gilla
  • Wow
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
Tack @Huzzbutt !

Beställd och kommer nästa vecka. Nu slipper jag dessutom gå ut och slipa idag, så det blev en extra bonus.

• Haha
john.h
  • Laddar…
H Huzzbutt skrev:
Bosch 125-150 AVE 160 euro.
Det där är ett riktigt bra pris på en bra maskin! Lägst enligt prisjakt just nu är Duab men 2912:- Jag köpte min från Proshop för 2614:- och var nöjd med det... :( Amazons pris är under 1700 SEK. Köp!

blir 172 EUR när man klickar vidare till beställning

LevaLivet LevaLivet skrev:
blir 172 EUR när man klickar vidare till beställning
Jepp, pga. svensk moms.

H Huzzbutt skrev:
Bosch 125-150 AVE 160 euro.
Blev 1750.81 kr för något jag inte visste jag behövde :)

• Haha
TCG
  • Laddar…
K Kacper skrev:
Blev 1750.81 kr för något jag inte visste jag behövde :)
Och nu behöver du även en uppsättning bra slippapper. Jag beställde från Proffsmagasinet som då hade bra pris på 50-pack. Betalade nästan lika mycket för papperna som du gjorde för maskinen... :rolleyes:

Har väntat på ett bra pris när det gäller Bosch 125-150 AVE under lååång tid. Som lägst vad den nere på 2300 kr men tyvärr tog den slut. Senaste tiden har den varit fast runt 3000 kr, 1700 kr är RIKTIGT bra pris. Hade det inte varit för att jag tillslut fick köpa en Metabo SXE 425 TurboTec(som fortfarande ligger oanvänd ;)) så hade jag slaget till på denna direkt!

Alfredo Alfredo skrev:
Och nu behöver du även en uppsättning bra slippapper. Jag beställde från Proffsmagasinet som då hade bra pris på 50-pack. Betalade nästan lika mycket för papperna som du gjorde för maskinen... :rolleyes:
Och sen behöver man lite olika rondeller också ;-)

S sblixten skrev:
Glöm inte att det är bra att ha lite olika rondeller också
Det följer med en med diameter 125 mm och två med diameter 150 mm (olika hålbild). om du nu avser "sliprondeller" med kardborrefäste.

Velade om jag behövde nån eller inte och när jag väl bestämt mig att jag behövde en så va dom slut

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.