3 830 726 läst · 13 001 svar
3831k läst
13,0k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Amazon.de amazon.se och clasohlson.se har en massa rabatter på bosch, ganska mycket av båe gröna och blåa. Jag är inte jätteintressera men jag vet att i alla fall några av maskinerna har ett ganska bra pris.
Jag har precis lyckats övertala mig själv att jag inte behöver en laser för 1500 kronor. *klapp på axeln*. Köpte lampor och soppåsar för pengarna istället :/
Jag har precis lyckats övertala mig själv att jag inte behöver en laser för 1500 kronor. *klapp på axeln*. Köpte lampor och soppåsar för pengarna istället :/
Har väntat på ett bra pris när det gäller Bosch 125-150 AVE under lååång tid. Som lägst vad den nere på 2300 kr men tyvärr tog den slut. Senaste tiden har den varit fast runt 3000 kr, 1700 kr är RIKTIGT bra pris. Hade det inte varit för att jag tillslut fick köpa en Metabo SXE 425 TurboTec(som fortfarande ligger oanvänd ) så hade jag slaget till på denna direkt!
Julas erbjudanden syns nu, olika erbjudanden släpps olika dagar: http://lib.hpublication.com/publication/759a37c4/mobile/