Immobil Immobil skrev:
Väger den verkligen så mycket?

Ja, det gör den... Och det känns! (jag har en sån, så jag vet ...)

L Lucif3r skrev:
Ja, det gör den... Och det känns! (jag har en sån, så jag vet ...)
Instämmer. Men mycket lättflyttade på golv/asfalt. Annars bökigt. Grannen har lyft båt på trailer med den.

Immobil Immobil skrev:
Väger den verkligen så mycket?
Man får göra sig stark för att skjuta den i sidled om man kommer in lite snett mot lyftpunkterna och vill justera den i sidled när man ligger på knä och siktar. :)
Men ja, den är som DrAlban skulle sagt "STABIL"!

• Gilla
  • Haha
ceson och 2 till
  • Laddar…
Vet inte om det är nå bra borrar, men priset verkade i alla fall bra jämfört med vad jag hittade på andra sidor:
https://www.amazon.se/gp/product/B008L099OE
Bosch 2608587013 Metallborrbits HSS-G, Silver, Paket med 19 [Energiklass A]
Pris: 117,00 kr

• Gilla
john.h
  • Laddar…
F fremar skrev:
Vet inte om det är nå bra borrar, men priset verkade i alla fall bra jämfört med vad jag hittade på andra sidor:
[länk]
Bosch 2608587013 Metallborrbits HSS-G, Silver, Paket med 19 [Energiklass A]
Pris: 117,00 kr
Beställning lagd, tack för tipset!

• Gilla
fremar
  • Laddar…
  • Gilla
Sthlm1891
  • Laddar…
LevaLivet LevaLivet skrev:
Vet ej om nedan produkt är något att ha, ser dock ut att vara ok prismässigt mot de enda andra som säljer produkten:

Protech 360 korslaser grön 20m hos Komplett för 999kr
[länk]
En liten varning, tittar man på första produktbilden med tecknade laserlinjer kan man förledas att tro att det är en tre-linjers krysslaser, men tittar man lite mer noga på övriga bilder och läser texten så är det en två-linjers. Det gör att man blir lite allmänt skeptisk till produkten

• Gilla
nanowire
  • Laddar…
Är årtalet som står på Bosch-maskinerna vägledande om hur pass nya de är? Annonsen påstår att den är ny, men det står 2008 på maskinen. Kan vara ett bra pris beroende på hur ny den är

https://www.blocket.se/vi/93715684.htm

• Bosch verktygsetikett visar modell, tekniska specifikationer och tillverkningsår 2008.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Kan vara nyköpt men skylten stämmer säkert. Tillverkad i Kina 2008.
Dag

Kan det vara 2020 augusti (08)?

Redigerat:
Ymer Ymer skrev:
Kan det vara 2020 augusti (08)?
Nej det är bara året.
Jag har någon maskin som det står tror det är 2015.

S Sauer200str skrev:
Nej det är bara året.
Jag har någon maskin som det står tror det är 2015.
Även om den inte är använd så är en 12 år gammal maskin lite väl gammal :confused:

Ramnemark Ramnemark skrev:
Även om den inte är använd så är en 12 år gammal maskin lite väl gammal :confused:
Iaf med sladd. Hade det vart batteri..

Ramnemark Ramnemark skrev:
Är årtalet som står på Bosch-maskinerna vägledande om hur pass nya de är? Annonsen påstår att den är ny, men det står 2008 på maskinen. Kan vara ett bra pris beroende på hur ny den är

[länk]
2008 stämmer alldeles säkert.
Sågen är inte kompatibel med de senaste Boschskenorna, alltså de med gummiläpp, utan för de äldre 1400mm långa.

• Gilla
ceson och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.