Frågan är en 12v fein lika stark som 230v dito?(350qsl)
 
T
Någon som hittat en spikpistol som kan skjuta märlor till bra pris? Helst batteridriven och inte tryckluft.
 
24mx tälten som tippsats om flera gånger tidigare är nedsatta till 999kr igen. Köpte grått då jag tycker det är lite diskretare att ha i trädgården än de svarta.
https://www.24mx.se/racetent
 
engs
xlmoto.se har identiska, nån systersite typ?
Köpte där i somras för att slippa den röda loggan som finns på 24mx svarta. (Grå var slutsålda då)
 
engs engs skrev:
xlmoto.se har identiska, nån systersite typ?
Köpte där i somras för att slippa den röda loggan som finns på 24mx svarta. (Grå var slutsålda då)
Ja, det är väl typ samma företag. Uthämtning i Stockholm sker från samma adress. Ja, jag tycker egentligen de gråa xlmoto tälten var allra mest diskreta. Men de nämner de inte alls längre. Frågan är om de någonsin kommer tillbaka? Men håller med om att xlmoto svart är bättre är 24MX svart. Det röda är rätt hemskt att ha i trädgården :)
 
Alfredo Alfredo skrev:
Bosch GKT 55 GCE sänksåg. Som jag förstår det med L-BOXX men utan skenor. 4047:- måste väl vara bra pris.

[bild]


[länk]
Standardpris på Amazon skulle jag säga. Har spanat ett tag på den och legat mellan 3700-4000 där. Hade hoppats att dom skulle ha bättre priser under black friday men icket.
 
B
engs engs skrev:
xlmoto.se har identiska, nån systersite typ?
Köpte där i somras för att slippa den röda loggan som finns på 24mx svarta. (Grå var slutsålda då)
24mx, XLMoto och Sledstore är typ samma.
 
  • Gilla
TCG
  • Laddar…
Bordssåg DEWALT DCS7485N-XJ FLEXVOLT 54V utan batteri, från Bauhaus webbsida, med pris och recensioner.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



Varsågoda
 
  • Gilla
Gud_ och 2 till
  • Laddar…
Wow! Synd man inte har deras batterier...
Eller att det var med sladd, är ute efter en sån.
 
Schysst! Beställt, för bra för att vara sant ju!
 
L lingonlingon skrev:
För 800kr finns det en adapter så du kan köra sladd på den
[länk]
Det ser ut som denna bara passar till deras kap och gersåg med dubbla batterier. Någon som vet om den går att använda även fast deras bordssåg bara använder ett batteri?
 
Någon som vet ifall Dewalt nätadapter fungerar för ovanstånde bordssåg? Eller måste man ha 54v flexvolt batteri?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.