Cheesen
Jocce81 Jocce81 skrev:
+1 på den, om än att med slagskruvdragare och altanbygge så sliter man ut bitsen ändå, men de verkar hålla för mycket våld...


/Jocce
Jo tack... Postade i sommar när jag bytte min T20. Två altaner och ett hus har det bitset hållit för.
 
  • Gilla
  • Wow
Tokslut och 1 till
  • Laddar…
engs
Demmpa Demmpa skrev:
Skåpsnyckel samt skalverktyg, alltså två olika verktyg,
[bild]
Satt precis med denna i varukorgen då jag slarvat bort min skåpsnyckal. Ser suspekt lika ut.

Trodde både Wiha och Wera bara hade egen tillverkning, men denna produkt kanske är såpass låg försäljning av att de båda köper in, eller någon av de tillverkar åt båda?

https://amzn.eu/d/jhTHSfs
 
  • Gilla
Steeefaaan
  • Laddar…
engs engs skrev:
Satt precis med denna i varukorgen då jag slarvat bort min skåpsnyckal. Ser suspekt lika ut.

Trodde både Wiha och Wera bara hade egen tillverkning, men denna produkt kanske är såpass låg försäljning av att de båda köper in, eller någon av de tillverkar åt båda?

[länk]
Är det inte bra att iaf beskriva vad man länkar. Och priset

För oss lite säkerhetsfokuserade som inte klickar hejvilt ()Det kan ju vara en Kinesisk uppblåsbar Barbie)

Community service:

Knipex apparatskåpsnyckel DoubleJoint visas med produktspecifikationer och pris på Amazon-sidan i svenska kronor, hålls i en hand.

Och länk utan referenser, affiliates och grejs:

https://www.amazon.se/dp/B07VFB8X9J
 
  • Gilla
LevaLivet och 1 till
  • Laddar…
70% på einhellgrejer på bauhaus uppsala. Fanns någon lövsug och lite annat smått och gott kvar.
 
  • Skylt på Bauhaus Trädgårdscenter som informerar om 70% rabatt på alla Einhell trädgårdsmaskiner. "Gäller på ord. pris, rabatten dras av i kassan".
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
engs
Appendix Appendix skrev:
Och länk utan referenser, affiliates och grejs:

[länk]
Det var inte något affiliate eller liknande länk, var sjutton får du det ifrån? Har inget sånt konto alls. Bara direktlänk från amazon.

Den man får från ”pil upp” på bilden för att skapa kort url direkt till produkt.

Visst kunde jag vara mer tydlig, var bara sån slump att jag satt och tittade på denna wera-produkt bara typ 90 sekunder innan jag öppnade denna tråd och såg samma pryl med wiha logga. (Och en viss oro att även dessa bolag med kvalitetsprodukter går den tröttsamma vägen med att börja med label-prylar. Men detta kanske är ett undantag bara).
 
Redigerat:
  • Gilla
Chentin och 1 till
  • Laddar…
engs engs skrev:
Det var inte något affiliate eller liknande länk, var sjutton får du det ifrån? Har inget sånt konto alls. Bara direktlänk från amazon.

Den man får från ”pil upp” på bilden för att skapa kort url direkt till produkt.

Visst kunde jag vara mer tydlig, var bara sån slump att jag satt och tittade på denna wera-produkt bara typ 90 sekunder innan jag öppnade denna tråd och såg samma pryl med wiha logga. (Och en viss oro att även dessa bolag med kvalitetsprodukter går den tröttsamma vägen med att börja med label-prylar. Men detta kanske är ett undantag bara).
Min uppfattning är att det inte är helt ovanligt även bland de tyska tillverkarna av kvalitetsverktyg att de då och då "brandar om" produkter som inte hör till kärnan av deras sortiment. Alltså tex sånt som inte är skruvmejslar hos Wera eller tänger hos Knipex osv.
 
  • Gilla
K snickarn
  • Laddar…
engs engs skrev:
Det var inte något affiliate eller liknande länk, var sjutton får du det ifrån? Har inget sånt konto alls. Bara direktlänk från amazon.

Den man får från ”pil upp” på bilden för att skapa kort url direkt till produkt.

Visst kunde jag vara mer tydlig, var bara sån slump att jag satt och tittade på denna wera-produkt bara typ 90 sekunder innan jag öppnade denna tråd och såg samma pryl med wiha logga. (Och en viss oro att även dessa bolag med kvalitetsprodukter går den tröttsamma vägen med att börja med label-prylar. Men detta kanske är ett undantag bara).
Jag ville bara förtydliga då man ine alltid vill klicka runt för att se saker och "shrls" är inte best practise inom internetsäkerhet längre :)

Kram. Bli inte så kränkt. Ville bara förenkla för alla andra
 
En bra fuktmätare till bra pris om du beställer på rätt ställe!

Produktkorg på Swedendro-tools.se, innehållande en MESTEK fuktmätare stiftfri avläsning till priset av 593,75 kr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Beställningsbekräftelse för digital fuktmätare med LCD-display. Beställningen har lagts den 10 september 2024 och kostar 415,23 kr, leverans på fredag.
 
  • Gilla
vanpire och 1 till
  • Laddar…
stigen stigen skrev:
En bra fuktmätare till bra pris om du beställer på rätt ställe!

[bild]

[bild]
Är det en bra modell? Vad är för och nackdelar på en sån mot en med kula?
 
Läs testen på Swedendro!
Det gjorde jag!
 
  • Gilla
JFrisk
  • Laddar…
stigen stigen skrev:
Läs testen på Swedendro!
Det gjorde jag!
Jag blev lite intresserad och läste recensioner/tester på amazon av de personer som hade andra mätare att jämföra med.
Kan inte säga att det övertygade mig.
Jag kommer hålla mig borta från den om ingen skriver något annat.
 
C
Fortsätter tipsa om Dormer borrsatser... 🙂

Röd fodral med Dormer Jobber borrset innehållande 51 borr i olika storlekar. Produktbeskrivning och pris inkluderade i bilden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


https://www.amazon.se/dp/B0001P01WG
 
  • Gilla
sin och 6 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.