3 777 851 läst · 12 844 svar
3778k läst
12,8k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Kollade länken igen och det är fortfarande som i min bild. Nu är det ju skillnad på folk och folk, vilket kan förklara saken.MathiasS skrev:
(Eller så är det för att jag är Primemedlem, även om det inte borde påverka.)
Ska jag köpa ut åt dig, eller är det förbjudet med langning till "vanliga människor"?
NU ändrade det sig även hos mig. Är också prime-medlem. Men tidigare idag så gjorde jag en refresh av sidan flera gånger men fick ändå det ursprungliga.Hep skrev:
T
trycklös
Trädgårdsfixare
· Blekinge
· 309 inlägg
trycklös
Trädgårdsfixare
- Blekinge
- 309 inlägg
Gängor och popnitar är väl det jag använder det till mest, men även för att jag ibland vill ha ett liiite mindre eller bara lite större hål ibland för det där lagom frigång eller lagom rörelsen.
Men jag vill ha den stora kasetten med fler borr, men jag är för snål just nu...
Men jag vill ha den stora kasetten med fler borr, men jag är för snål just nu...
Verktygstokig
· Gävleborg
· 173 inlägg
U
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
· 1 834 inlägg
Utsliten och utdömd
Byggnadsvårdare
- 1 834 inlägg
Trimmar man gamla moppar och behöver justera munstycket är det ju behövligt!B breakman skrev:
Ganska nischat behov i övrigt är det mer kul att ha, än användbart
För Bond-meck när det inte är så noga är det ju skönt med en 3.1mm när man har sönder 3mm 😂
T
trycklös
Trädgårdsfixare
· Blekinge
· 309 inlägg
trycklös
Trädgårdsfixare
- Blekinge
- 309 inlägg
ja alltså just den användningen av .1 borren valde jag att inte nämna... för det behövs ju aldrigU Utsliten och utdömd skrev:
(förövrigt hajjade jag till på bond-mek, men så är man väl skadad från allt för många år på maskinisten )