L Lucif3r skrev:
Jag är duktig på att bryta av mina, speciellt torx och flat...😛
Med skruvdragare eller slagskruvdragare?
 
N naikon skrev:
Bättre än denna som t.om har 3 fler delar?
[länk]
Den ser exakt ut som en av de jag har. Den fick yt-rost efter några veckor i garaget. Har aldrig haft något annat som rostat där då det är uppvärmt. Annars fungerar den väl bra men jag kan ju inte direkt rekommendera den.
 
L Lovan83 skrev:
Med skruvdragare eller slagskruvdragare?
Både och... Även handkraft faktiskt.
Torxen går väl inte av, dom blir runda. Flat-bitsen går av....... Kanske för att jag brukar använda dom som brytjärn..... Men bara kanske 😇

Jag skruvar mycket på fastrostade bulth-en...
 
Cheesen
L Lucif3r skrev:
Både och... Även handkraft faktiskt.
Torxen går väl inte av, dom blir runda. Flat-bitsen går av....... Kanske för att jag brukar använda dom som brytjärn..... Men bara kanske 😇

Jag skruvar mycket på fastrostade bulth-en...
Köp Milwaukee shockwave... Dom håller
 
  • Gilla
Jocce81 och 2 till
  • Laddar…
erikinho erikinho skrev:
Med prisgaranti på Hornbach får man Bosch giraffslip för 2317kr. Är det nu bredspackling+slipning äntligen blir bra? 🤔
tänkte köra på det med den säljs inte i mitt närmaste varuhus och hornbach vill ha 499kr i frakt (även till varuhus), så det blir billigare från amazon trots allt.

men är det någon som testat slipen? Är det något att ha?
 
Horgmo Horgmo skrev:
tänkte köra på det med den säljs inte i mitt närmaste varuhus och hornbach vill ha 499kr i frakt (även till varuhus), så det blir billigare från amazon trots allt.

men är det någon som testat slipen? Är det något att ha?
Japp den är bra, men det tar förstås några minuter att lära sig använda en sådan maskin.
 
MathiasS MathiasS skrev:
Japp den är bra, men det tar förstås några minuter att lära sig använda en sådan maskin.
Har använt julas och biltemas varianter men tänkte köpa mig en egen nu. Och det verkar vara en smidig väska man får med.
 
L Lucif3r skrev:
Både och... Även handkraft faktiskt.
Torxen går väl inte av, dom blir runda. Flat-bitsen går av....... Kanske för att jag brukar använda dom som brytjärn..... Men bara kanske 😇

Jag skruvar mycket på fastrostade bulth-en...
Låter som du behöver en slagskruvmejsel. Och bättre bits/bitshållare.
Flat-bits brukar bli rundade för mig. Förvisso inte testat några märkesvarianter av de. Använder de för sällan (tack och lov).
 
S Screew skrev:
Detta är ett bra pris, bra att ha om man är elektriker eller bara gillar bra verktyg

[länk]
Vad är det för verktyg nere till vänster?
 
L Lovan83 skrev:
Vad är det för verktyg nere till vänster?
Är det inte en kombi-nyckel för elskåp/fasadskåp, ser ut att vara 4 olika varianter?
 
J JFrisk skrev:
Är det inte en kombi-nyckel för elskåp/fasadskåp, ser ut att vara 4 olika varianter?
Det skulle det kunna vara. I handtaget ser det dock ut att vara något graderat så jag antar att det är fler funktioner i det?
 
Skåpsnyckel samt skalverktyg, alltså två olika verktyg,
Svart och rött skåpsnyckelverktyg med flera storlekar samt ett separat svart skalverktyg, båda placerade mot en vit bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Lovan83 och 1 till
  • Laddar…
Horgmo Horgmo skrev:
Har använt julas och biltemas varianter men tänkte köpa mig en egen nu. Och det verkar vara en smidig väska man får med.
”Smidig” vet jag inte, den är gigantiskt stor….:) men det är bra att ha en väska och den har plats för lite slippapper också.
 
Cheesen Cheesen skrev:
Köp Milwaukee shockwave... Dom håller
+1 på den, om än att med slagskruvdragare och altanbygge så sliter man ut bitsen ändå, men de verkar hålla för mycket våld...


/Jocce
 
  • Gilla
Nilstyko
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.