TeroM TeroM skrev:
Jag kör med 2Ah på favoritskruvdragaren DDF083 för vikten och smidigheten, går att hänga på bältet utan att tappa brallorna. Behövs många stora långa skruvar dras kommer större accar fram vid behov och större dragare med men för normal snickrande på huset har 2Ah räckt helt OK.
Exakt så! 2AH är riktigt trevliga och räcker långt iaf på borstlöst. Snabbladdare självklart. Ser inga problem. Plockar fram de större vid behov.

• Gilla
snowjim och 1 till
  • Laddar…
H
Dewalt dw745qs 3499kr på jula outlet

• Dewalt dw745qs bordssåg låda med Jula Outlet etikett och prislapp på 3499kr.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Wow
MF90 och 4 till
  • Laddar…
H hus520 skrev:
Dewalt dw745qs 3499kr på jula outlet
Vilken stad?

H
FreQa FreQa skrev:
Vilken stad?
Skara

• Ledsen
FreQa
  • Laddar…
Proffsmagasinet kör kampanj på Bosch. Har ingen aning om det är billigare eller bara uppblåsta normalpriser som procenten hänvisar till?

Annons för Bosch-kampanj med olika verktyg, inklusive en såg och borr, och en särskild annons för en BOSCH GSA 1100 E Tigersåg.
Skapa konto

Typiskt!! Jag köpte en hyvel igår från Duabhuset och ser nu till min förskräckelse att jag förlorade 102:- mot om jag köpt på Proffsmagasinet idag. Då var den här helgen fördärvad, tack för det.;):)

• Gilla
  • Haha
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
ceson ceson skrev:
Typiskt!! Jag köpte en hyvel igår från Duabhuset och ser nu till min förskräckelse att jag förlorade 102:- mot om jag köpt på Proffsmagasinet idag. Då var den här helgen fördärvad, tack för det.;):)
Det är bara att spotta och svälja! I morgon är en ny dag med nya möjligheter!
:D:beer::D

• Gilla
ceson
  • Laddar…
Bortskänkes känns ju som bra pris!

Begagnad kombinationsmaskin för snickeri i en verkstad med solljus som lyser in.
Skapa konto

ceson ceson skrev:
Då tycker jag du ska köpa något för att trösta dig ;)

• Gilla
nanowire och 3 till
  • Laddar…
Fast det är inte en vanlig dammsugarslang, den har speciella kopplingar.

P
Stefan N Stefan N skrev:
Fast det är inte en vanlig dammsugarslang, den har speciella kopplingar.
Precis den där är för dammsugare som har lufttryck i sig..

Sthlm1891 Sthlm1891 skrev:
Jag har inte en endaste pryl från Festool, men detta är väl ett bra pris för deras dammsugarslang?
[länk]

Och är man ny kund och anger rabattkod 1515 får man 15 % rabatt extra också.
Tack för tipset om firman! Har inget behov av dammsugarslang men beställde bland annat filterset och slippapper till min RS 400, väldigt bra pris med 15% extra!

• Gilla
Sthlm1891
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.