F fiskbuggaren skrev:
[bild]

Undrar varför de ville bli av med de här. De har ju essve även i sitt sortiment.
Det var gammal skruv från fredells, men fattar inte heller varför dom inte kunde sälja den i varuhuset.
Men jag är nöjd att få skruv nästan gratis.
 
Verkar som Bauhaus kickar ut Essve ur sitt sortiment för dom reade ut fog etc innan. Synd jag inte tänke att kolla när jag va inne idag
 
Du missade inget. Var bara rea på infällda spotlights. Dock bra priser
 
  • Gilla
Ramses II
  • Laddar…
Har någon sett detta på Bauhaus.
Kombokit för 4590

Bosch proffs gcm 8 sjl med GTA 2500.
Är detta ett bra pris
 
T Turbin skrev:
Har någon sett detta på Bauhaus.
Kombokit för 4590

Bosch proffs gcm 8 sjl med GTA 2500.
Är detta ett bra pris
Det är ett ganska standard pris. Det händer då och då att det är kampanj och då får du nog det för en tusing billigare ungefär.
 
T Turbin skrev:
Har någon sett detta på Bauhaus.
Kombokit för 4590

Bosch proffs gcm 8 sjl med GTA 2500.
Är detta ett bra pris
Köpte det kittet för totalt 3500, men såg o bord för sig med ca 4 månaders mellanrum.
Så går att få billigare, men absolut bra pris om man inte orkar vänta ;)
 
Redigerat:
  • Gilla
Johannes Carlsson och 1 till
  • Laddar…
F freddan83 skrev:
Amazon prime har dragit igång, har inte rotat igenom allt men hittat följande hittils.

[länk]
Dewalts batteristicksåg för 100€ mot 1500:- hemma


Amazon prime är gratis 1månad, har man redan nyttjat den gratismånaden är det bara att skapa ett nytt konto så får man ytterliggare en månad gratis.
Billigaste priset på en Bosch GDX 18V 200 i Sverige: 2067kr. På Amazon inom 35h: 130€ .
https://www.amazon.de/gp/product/B07FWPQF2T/
Beställde en.
 
Tips för den som vill ha större maskiner!
Två justersågar och en bandsåg!

SCM SI 16 WA justersåg och en bandsåg i ett industriellt utrymme, säljes i ett diskussionsinlägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
En använd grön bandsåg med grått bord uppsatt i ett verkstadsutrymme, omgiven av elkablar och verktygsförvaring.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Någon som har tips på en bra och inte allt för dyr cirkelsåg? Har haft en grön Bosch innan men tappade den i marken och nu är allt snett. Jag vill kunna ställa in sågdjup och lutning.
Tack på förhand
 
Raka Raka skrev:
Vad i helv... Så billigt. Bra eller anus är frågan?
Kan vara så att dom vill tömma lagret på Hitachi eftersom dom bytt namn till Hikoki. Har den modellen och tycker den är helt okej.
 
Johannes Carlsson Johannes Carlsson skrev:
Kan vara så att dom vill tömma lagret på Hitachi eftersom dom bytt namn till Hikoki. Har den modellen och tycker den är helt okej.
Min gamla Bosch PKS 55 har funkat bra men Hitachin var 600 gram lättare med samma spec så det kändes värt att testa. Och med gratis frakt så var det inget att snacka om :)
 
  • Gilla
Johannes Carlsson
  • Laddar…
Raka Raka skrev:
Jag blev väldigt osäker vilken cirkelsåg jag ska välja nu. Meec från Jula eller Hitachi?

[länk]
Vs
[länk]

Batteri är ju faktiskt trevligt vilket den från Jula har. Hjälp mig gärna i mitt val
Hitachi-sågen alla dagar i veckan. Jag hade hellre köpt den även om jag skulle få Meec-sågen gratis.
Hitachi-sågen är en mindre modell, men ska du tro Julas egen info så har du än mindre sågdjup på deras såg.
Hitachi är inte bäst på cirkelsågar, men det är så långt från sågen från Jula att det är svårt att ens jämföra dem.
 
  • Gilla
FreQa och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.