C C.Lundin skrev:
Hitachi-sågen alla dagar i veckan. Jag hade hellre köpt den även om jag skulle få Meec-sågen gratis.
Hitachi-sågen är en mindre modell, men ska du tro Julas egen info så har du än mindre sågdjup på deras såg.
Hitachi är inte bäst på cirkelsågar, men det är så långt från sågen från Jula att det är svårt att ens jämföra dem.
Hitachin är beställd. Även trimmertråd på 30m för 29kr.
 
  • Gilla
Johannes Carlsson och 1 till
  • Laddar…
Off topic raderat//mod
 
Har idag inhandlat en
Bosch gks 55+ G på prisgaranti hos hornbach
-1710kr
Samt en fsn 1600 på prisgaranti hos bauhaus
-710kr

Borde ändå anses vara ett vettigt pris? :thinking:

Pris matchat mot toolab (HB) samt Beijer (BH)
 
  • Gilla
stigen
  • Laddar…
Ganska bra pris eller?Enhandsfräs Dewalt Dcw604N-XJ 18V Xr Utan Batteri
1799kr på K-Rauta

 
  • Dewalt Dcw604N-XJ 18V Xr enhandsfräs utan batteri, visas i två konfigurationer.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
jbr och 1 till
  • Laddar…
Bahco snabbtving QC-300A i kampanj med värdering och specifikationer, använd för staketbygge.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Kanske redan informerats, men bra pris på dessa. Köpte 4 och har redan hjälp med staketbygget
 
  • Gilla
lindskogaren och 2 till
  • Laddar…
S swe.jocke skrev:
[bild]
Kanske redan informerats, men bra pris på dessa. Köpte 4 och har redan hjälp med staketbygget
Synd bara att de går sönder efter en månad :(
 
  • Ledsen
Nils-Orvar
  • Laddar…
S swe.jocke skrev:
[bild]
Kanske redan informerats, men bra pris på dessa. Köpte 4 och har redan hjälp med staketbygget
Även jag har köpt dessa till vad jag trodde var ett bra pris. I efterhand så känns allt annat än bortskänkes som ett överpris.
 
  • Gilla
  • Ledsen
Nils-Orvar och 1 till
  • Laddar…
S swe.jocke skrev:
[bild]
Kanske redan informerats, men bra pris på dessa. Köpte 4 och har redan hjälp med staketbygget
49kr är bra pris tycker jag, köpte 4 st jag också:)
Julas kampanjpriser är ofta svåra att motstå!
 
M Moltas skrev:
Även jag har köpt dessa till vad jag trodde var ett bra pris. I efterhand så känns allt annat än bortskänkes som ett överpris.
Håller med. Kass kvalitet.
 
S swe.jocke skrev:
[bild]
Kanske redan informerats, men bra pris på dessa. Köpte 4 och har redan hjälp med staketbygget
Jag köpte 4 st för ett par år sedan och jag tycker att de är helt ok :)
 
  • Gilla
snowjim
  • Laddar…
För 50 spänn är de helt ok som en extra hand men man ska inte jämföra de med tvingar bara för att de ser ut som det. ;)
 
  • Gilla
Lilllen och 1 till
  • Laddar…
Raka Raka skrev:
[länk]

Någon som har den och vad tycker man om den så fall? Mycket bra pris om man jämför med andra butiker.
Jag har en Fein 350 QSL som är väldigt lite körd du kan få köpa för samma pengar.
 
Classe i Norrköping har sommarea. Billigare Dremel-maskiner och lite annat smått och gott.
 
  • Gilla
hus520
  • Laddar…
Johannes Carlsson Johannes Carlsson skrev:
790:- är inte mycket att bråka om ;)
[länk]
Johannes Carlsson Johannes Carlsson skrev:
Kan vara så att dom vill tömma lagret på Hitachi eftersom dom bytt namn till Hikoki. Har den modellen och tycker den är helt okej.
Intressant att bilden är på en såg med det nya namnet men texten säger Hitachi. :thinking: Undrar vad man får, om det nu spelar någon roll. :thinking:

Hikoki cirkelsåg på bild med texten Hitachi C6SS Cirkelsåg 1050W, diskrepans mellan bild och text noterad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Hammarfall
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.