Niklasloow Niklasloow skrev:
Kollade Classe i Malmö och Lund ingen av dom hitta jag ens något bosch blå tyvärr. Skulle någon ha vägarna förbi ett Classe så köp gärna en extra och skicka :crysmile:
Vi har två butiker i Sundsvall,.. Men det är bara utförsäljning på en av dem.. Troligen utgående från butiken inne i city.
 
En bosch gst 150 kvar på hyllan.. Clas Ohlson Sundsvall city.. Halva priset Bosch GST 150 CE sticksåg på rea i butikshylla med 'halva priset'-etikett, Clas Ohlson.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Fanns även en dewalt 333k på hyllan ,till halva priset. DeWALT verktygslåda på rea i butikshylla, med röd "Halva priset"-etikett.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
TCG och 3 till
  • Laddar…
erikssonandreas erikssonandreas skrev:
Det här känns som bra priser?
För billigt?
Arboga e100 2.500:-
U2508 10.000:-

[länk]
Köp köp! Väldigt bra priser.
 
  • Gilla
Björn Melander
  • Laddar…
Jula-outleten i Eskilstuna kör 50% rabatt på röda prislappar just nu.
plockade upp ett
Stanley 1-94-660 1/4/ 1/2-inch Micro Tough Square Drive Socket Set
för 200kr

141031.jpg
 
  • Gilla
vanpire och 1 till
  • Laddar…
Verkar vara ett bra pris på Makitas 4,0 ah batteri på verktygsvaruhuset.se. Blir nästan lite sugen på att satsa på Makitas batteriserie.
 
  • Reaannons för Makita 4,0Ah 18V batteri och ett svart Makita litiumjonbatteri.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
M mahus skrev:
Verkar vara ett bra pris på Makitas 4,0 ah batteri på verktygsvaruhuset.se. Blir nästan lite sugen på att satsa på Makitas batteriserie.
Bra att du tipsade om det, va i behov av två batterier till och hade tankarna på 2ah men om man får två 4ah för 100kr mer så är det givet
 
  • Gilla
mahus
  • Laddar…
M mahus skrev:
Verkar vara ett bra pris på Makitas 4,0 ah batteri på verktygsvaruhuset.se. Blir nästan lite sugen på att satsa på Makitas batteriserie.
Makita har billigaste eftermarknads-batterierna av de olika tillverkarna jag kollat på.
Ryobi och Bosch har inte närheten så billiga.
Köpte 2st 5Ah + laddare med display för 1100kr(inkl.frakt) på Ebay för några veckor sedan.
Fungerat ypperligt.
 
  • Gilla
JuggeH och 1 till
  • Laddar…
M mahus skrev:
Verkar vara ett bra pris på Makitas 4,0 ah batteri på verktygsvaruhuset.se. Blir nästan lite sugen på att satsa på Makitas batteriserie.
Så länge du inte har stora händer funkar Makita. Deras grepp är små i höjdled så stora handflator kan få det tight.
 
  • Gilla
mahus
  • Laddar…
T TCG skrev:
Makita har billigaste eftermarknads-batterierna av de olika tillverkarna jag kollat på.
Ryobi och Bosch har inte närheten så billiga.
Köpte 2st 5Ah + laddare med display för 1100kr(inkl.frakt) på Ebay för några veckor sedan.
Fungerat ypperligt.
Länk till dessa?
 
F freddan83 skrev:
[länk]
Nej jag syftade på ebayprylarna
 
Raskus Raskus skrev:
Länk till dessa?
De jag köpte var dessa:
https://www.ebay.com/itm/Makita-BL1...e=STRK:MEBIDX:IT&_trksid=p2060353.m2749.l2649
Laddaren som följer med är fläktlös och motsvarar Makitas långsammare laddare.
Den har, till skillnad från original, en display som visar laddström och hur många procent batteriet är laddat just nu så man kan avgöra om det är värt att ta loss batteriet strax innan det är 100% fulladdat.

Finns såklart många andra annonser med fler batteri, utan laddare osv.
Var uppmärksam på att bocka i inom europa på Ebay så slipper man tull och mer moms.
 
Köpte Makita batterier för några år sedan som kunde vara pirat, funkade någe år sen ville inte laddaren veta av dom, har 2 batterier som är original och dom funkar, troligtvis har dom nu gått fler laddcykler är dom 2 jag hade innan. Så batterier chansar inte jag med längre.
 
Snailman
Jag har en del makita verktyg med svart socket utan stjärna, och vad jag förstått så säljer inte Makita några batterier som passar till dem längre, de är väl typ 10 år gamla, men det är inget fel på dem annars. Så då återstår väl bara att köpa piratbatterier?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.