Mikael_L
Saknar ändå klyvkniv och skulle aldrig vara aktuellt för köp för mig då.
 
Alfredo Alfredo skrev:
Undrar vad man får, om det nu spelar någon roll. :thinking:

[bild]
Man fick en Hitachi
 
Alfredo Alfredo skrev:
Intressant att bilden är på en såg med det nya namnet men texten säger Hitachi. :thinking: Undrar vad man får, om det nu spelar någon roll. :thinking:

[bild]
Det spelar stor roll, måste ju vara samma text som övriga ;) i övrigt skiljer det ingenting mellan någon av maskinerna jag har jämfört iallafall
 
Alfredo Alfredo skrev:
Intressant att bilden är på en såg med det nya namnet men texten säger Hitachi. :thinking: Undrar vad man får, om det nu spelar någon roll. :thinking:

[bild]
Det är en hitachi man får :). Helt okej maskin. Väger inget. Lite klen dock
 
Classe i Sundsvall har iaf halva priset eller 30% rabatt på utvalda produkter i maskinhyllan, vet inte hur det ser ut i resten av landet.

Vart en sticksåg eftersom min gst 90 drar så förbenat snett....
 
  • Bosch professional sticksåg GST 150 CE i förpackning på reahylla med skylten "Halva priset".
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Lime113
  • Laddar…
iwe iwe skrev:
Man kan ju undra vad Classe har för normal prisättning..
Normalpriset är 1999:- som jag tolkar det. Sen är det väl oklart om rabatten är 30% eller 50% på just denna.
 
Jag betalade 999,50:- så på dessa var det halva priset som gällde.
 
  • Gilla
big mike och 4 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Normalpriset är 1999:- som jag tolkar det. Sen är det väl oklart om rabatten är 30% eller 50% på just denna.
Var lite det jag insåg efter jag postade. Det sitter en lite klisterlapp som säger halva priset. Men på vad?
 
H Hoowe skrev:
Jag betalade 999,50:- så på dessa var det halva priset som gällde.
Dåså!
Grymt bra pris!
 
iwe iwe skrev:
Var lite det jag insåg efter jag postade. Det sitter en lite klisterlapp som säger halva priset. Men på vad?
Står tydligt 1999:- :)
 
Mattias_Jo1 Mattias_Jo1 skrev:
Står tydligt 1999:- :)
Yes, klart och tydligt.
 
  • Gilla
Mattias_Jo1
  • Laddar…
Makita HR2630J på Bauhaus i Sickla för 995kr istället för 1495kr som den kostar online etc. https://www.bauhaus.se/borrhammare-makita-800w-hr2630j-sds-plus

Sen har de lite Hitachi prylar, cirkelsåg och handfräs men inga dunderpriser. Hitachi Kombihammare DH36DBLM med dammutsug kostar 6624kr. Ingen expert så vet inte om det är nåt speciellt med tanke på att produkten har utgått.
 
H Hoowe skrev:
Classe i Sundsvall har iaf halva priset eller 30% rabatt på utvalda produkter i maskinhyllan, vet inte hur det ser ut i resten av landet.

Vart en sticksåg eftersom min gst 90 drar så förbenat snett....


En kvar på hyllan. Tack för tipset
 
  • Gilla
Hoowe
  • Laddar…
J Jocke935 skrev:
En kvar på hyllan. Tack för tipset
Kollade Classe i Malmö och Lund ingen av dom hitta jag ens något bosch blå tyvärr. Skulle någon ha vägarna förbi ett Classe så köp gärna en extra och skicka :crysmile:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.