Det finns väl någon modifiering man kan göra för att de nya batterierna ska passa?
 
Makita DUB362Z Lövblås (krävs 2x18v-batterier) för 1203:- inkl. frakt hos Proshop, dvs. ungefär vad en sådan kostar hos Amazon Tyskland fast med 3 års reklamationsrätt osv.
 
  • Gilla
skoog84 och 3 till
  • Laddar…
ClasOlle har lite extrapriser på Kamasa verktyg.

Kampanj för Kamasa skruvmejslar, 4 delar, med prisinformation, 'Prissänkt' skylt och 'Köp' knapp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Kamasa 92-delars verktygssats i öppen blå väska med rabatterat pris och LÄS MER knapp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
stigen stigen skrev:
ClasOlle har lite extrapriser på Kamasa verktyg.

[bild]

[bild]
Dessutom 10% rabatt på allt med 10EXTRA-rabattkoden.
 
Slut på verktygssatsen :cry::cry::cry:
 
hsd
Synd för den är bra
 
P
tveksamt tveksamt skrev:
Spanade lite efter ny klippare och såg det här paketet på bauhaus: [länk]

Kan det vara något att ha?
Verkar lite för bra pris för att vara sant dock då de säljer enbart klipparen för 5 kr mer efter ca 3000 kr rabatt...
Tack för tipset.. länge sneglat på en sådan men nu vart det impulsköp direkt :oops::rofl:
 
P pleqtiz skrev:
Tack för tipset.. länge sneglat på en sådan men nu vart det impulsköp direkt :oops::rofl:
Så lite så, har du gjort dina efterforskningar ordentligt så du vet att det är bra grejer? Har inte hittat så mycket omdömen...
 
P
tveksamt tveksamt skrev:
Så lite så, har du gjort dina efterforskningar ordentligt så du vet att det är bra grejer? Har inte hittat så mycket omdömen...
Nope gör aldrig efterforskningar när det gäller dewalt eller nåt annat proffsmärke, jag köper :oops: hade tänkt köpa makitas motsvarighet men nu blev det denna!
Vet iaf att den gräsklipparen fått bra omdömen utomlands så det är inget skrot! skruvdragaren har jag däremot inget hopp om iaf då jag känt på den förr och gav mig inget stort intryck, sen är jag mer lagd åt de svart gröna märket när det kommer till skruvdragare.. men den går nog ut på tradera för 1500kr. Så har man fått gräsklipparen för 2495:-
 
Tack för infon! =)
 
J jonasz skrev:
Finns en hel del fynd på Swedol för närvarande
[länk]
Attans också jag som egentligen inte har pengar till några nya inköp av maskiner :(
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.