elpaco elpaco skrev:
ClubClas 20% på ”nästan allt” 12/9.
Inte i Norrköping...
 
S
FreQa FreQa skrev:
Inte i Norrköping...
Det står ”i alla Clas Ohlson-butiker”...
 
S sinuslinus skrev:
Det står ”i alla Clas Ohlson-butiker”...
Konstigt, jag ser inget på hemsidan och har inte fått brev men samtidigt, behöver jag köpa något! ;)
 
FreQa FreQa skrev:
Konstigt, jag ser inget på hemsidan och har inte fått brev men samtidigt, behöver jag köpa något! ;)
Tror att det bara gäller om man är med i club clas.
 
A amatörsmurf skrev:
Tror att det bara gäller om man är med i club clas.
Är med, självklart. Det är väl fortfarande ett gubbdagis! ;)
De brukar ju visa på förstasidan när det gäller alla men ibland får man ju ett sms eller mejl och då gäller det bara utvalda platser...
 
Är nog utvalda platser, jag har inte ”sett” något om 20% i varken sms eller mejl.....
 
H
Har fått detta
 
  • Reklambild för klubbdag med 20% rabatt hos Clas Ohlson den 12 september.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
FreQa FreQa skrev:
Är med, självklart. Det är väl fortfarande ett gubbdagis! ;)
De brukar ju visa på förstasidan när det gäller alla men ibland får man ju ett sms eller mejl och då gäller det bara utvalda platser...
Konstigt. Fick mail idag vid 16-tiden och det står att det gäller i alla butiker.
 
Mikael_L
Jag är inte alls säker på om detta är något fynd, men en vagn och massor av verktyg för 5000 pix är kanske tilltalande för den som saknar det mesta och får det mesta i enda köp.
https://www.jula.se/catalog/verktyg...ktygssatser/verktygsskap/verktygsvagn-008246/

Jag har ingen direkt koll på vad kvällarna det är på Stanley, men det mesta såg hyggligt ut, hylsor var trevligt tunnväggiga.
Blocknycklar var lite mer klunsiga, men inte så farligt.
Öppen verktygsvagn från Stanley med flera utdragna lådor visande ordnade hylsnycklar, skruvmejslar och blocknycklar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FRS05 och 1 till
  • Laddar…
Tycker dom känns ganska okej. Men oftast är det massa verktyg som man inte använder. Bättre att välja egna moduler ;)
 
  • Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
Mikael_L Mikael_L skrev:
Jag är inte alls säker på om detta är något fynd, men en vagn och massor av verktyg för 5000 pix är kanske tilltalande för den som saknar det mesta och får det mesta i enda köp.
[länk]

Jag har ingen direkt koll på vad kvällarna det är på Stanley, men det mesta såg hyggligt ut, hylsor var trevligt tunnväggiga.
Blocknycklar var lite mer klunsiga, men inte så farligt.
[bild]
Hade nog övervägt den vagnen om jag inte haft en egenkomponerad vagn med verktyg.
 
P Prodigys skrev:
Duab-huset har "köp en få en" på några blåa boschar, iallafall den med vinkelslipen är bättre pris än vad jag kunde hitta vid en snabb googling [länk]

De har även 54% på en makita dyckertpistol.
749kr är bra om pistolen är bra. Jag köpte en då min Paslode FN1850 gått sönder

https://www.duabhuset.se/index.php?view=product&id=19593
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.