• Gilla
Dan_Johansson och 1 till
  • Laddar…
Bosch GDX 18V-210 C Solo med BT-modul och låda finns nu på Amazons Black week till priset av 2058:-. Förra årets Black friday var priset 1980:- när jag köpte en som funkat mycket bra

Ifall nån letar efter en kraftfullare powerbank. Funkar att prismatcha hos Hornbach så får man ytterligare 10% rabatt.
Bärbart elaggregat Ecoflow River 2 med LiFePO4-batteri, snabb laddning, 600 W uteffekt. Passar för camping och husbilar. Rabatt 24% på 2 049 kr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

O
P poba53 skrev:
Bosch GDX 18V-210 C Solo med BT-modul och låda finns nu på Amazons Black week till priset av 2058:-. Förra årets Black friday var priset 1980:- när jag köpte en som funkat mycket bra
Jag villhöver verkligen en sådan! Hur är den att skruva skruvar med? Byta däck? Går det ställa ner momentet?

O Ossian K Olsson skrev:
Jag villhöver verkligen en sådan! Hur är den att skruva skruvar med? Byta däck? Går det ställa ner momentet?
Jag både drar åt och lossar hjulskruvar med den. Den drar för hårt vid åtdragning förstås men det gäller ju alla mutterdragare. Drar man rätt, runt 120-140Nm så har den inga som helst problem att få loss sådana skruvar.

• Gilla
Ossian K Olsson
  • Laddar…
P poba53 skrev:
...och Hornbach ger 10% till...

• Gilla
Ossian K Olsson
  • Laddar…
P poba53 skrev:
Bosch GDX 18V-210 C Solo med BT-modul
Var tvungen att googla och fick fram att BT-modul "kopplar upp dina elverktyg till telefonen" och då är min frågar varför???

O Ossian K Olsson skrev:
Inga problem att skifta hjul.
Använder en något klenare blå Bosch sedan många år tillbaka. 👍

• Gilla
Ossian K Olsson
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Var tvungen att googla och fick fram att BT-modul "kopplar upp dina elverktyg till telefonen" och då är min frågar varför???
Det går att ställa in inställningar. Vad de olika knapparna ska ha för standardinställningar. Det går också att aktivera andra funktioner. Jag har den och är generellt skeptisk men tyckte det gav ett mervärde. Dock enbart ställa in en gång och glömma bort. Inget man håller på med ofta.

• Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Inställningar från telefonen. 👍

• Wow
Alfredo
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.