X xyz-saft skrev:
Bosch GCM 8 SJL för 4169 kr hos Duab.
Sviker minnet mig eller har inte denna haft ungefär samma pris i väldigt många år? Tycker precis allt annat blivit väldigt mycket dyrare på fem/tio år utom just denna. Räknar även in föregångaren GCM8SJ.

Alfredo Alfredo skrev:
Sviker minnet mig eller har inte denna haft ungefär samma pris i väldigt många år? Tycker precis allt annat blivit väldigt mycket dyrare på fem/tio år utom just denna. Räknar även in föregångaren GCM8SJ.
Jag köpte den för ca 3200kr inkl frakt för en månad sedan. Se turerna med proffsmagasinet högre upp i tråden.
Men Amazon hade då motsvarande prissättning så det var inte bara proffsmagasinet som hade lågt pris då.

Alfredo Alfredo skrev:
Möjligt att det har gått att få den billigare, men just nu ser det ut att vara en bra bit under närmsta konkurrent. Prisjakts prishistorik visar två dippar där den gick att få billigare i närtid men inte i fysisk butik.

thgamaliel thgamaliel skrev:
Bra deal på skils 100 års jubileumssåg på Bauhaus just nu. Prissänkt med tusen spänn från 2495:- till 1495:-. Medföljer skenor, väska, laddare och 4 ah batteri. Dessutom om man klickar på rutan där det står "100 % på utvalda tillbehör" så får man välja till ett extra gratis 5 ah batteri.
[bild]
[länk]
Hmm, den blev man ju lite sugen på (trots min signatur).
Någon som kan säga något om skenorna? Stabila och bra?

X xyz-saft skrev:
Möjligt att det har gått att få den billigare
Det var inte så jag menade. Jag var bara lite förvånad över att den enligt mitt, möjligen luddiga, minne har kostat runt knappa fem tkr i typ tio år nu medan "allt annat" är typ dubbelt så dyrt numera som för tio år sedan. Men sorry för OT sidospår. Åter till tipsen!

• Gilla
xyz-saft
  • Laddar…
zarkov zarkov skrev:
Blå Bosch 18V röjsåg, GFR 18V-23 för 2495kr hos Bauhaus:

[länk]

All time low vad jag kan se.
Röjsåg? Eller hur.....😉

• Haha
Alfredo
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.