Inga black week deals på saker man skulle kunna villhöva? Eller är det någon egen tråd

• Gilla
AndersPS och 1 till
  • Laddar…
Amazon BF/BW börjar väl imorgon eller övermorgon har jag för mig, då dyker det säkert upp massor man villhöver 😛

Jag köpte ett par Yale Doorman L3s lås på Netonnet, 1500spänn rea men bara på den fula chromade varianten.

• Gilla
Flummox
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Jag köpte ett par Yale Doorman L3s lås på Netonnet, 1500spänn rea men bara på den fula chromade varianten.
Nu fanns även svarta, om du menade 1500 billigare, inte att dom kostade 1500

MathiasS MathiasS skrev:
Var det nå super-blixt-erbjudande eller? Vad jag kan se så kostar dom 3 nu under BW....

• Gilla
john.h
  • Laddar…
nino nino skrev:
Nu fanns även svarta, om du menade 1500 billigare, inte att dom kostade 1500
Jag ser inga svarta L3s för 3990? Jag menade 1500 billigare.

L Lucif3r skrev:
Var det nå super-blixt-erbjudande eller? Vad jag kan se så kostar dom 3 nu under BW....
Det är V2n Classic som kostar 2990. Inte L3s. Och jag menade 1500 billigare. Normalpris 5490.

• Gilla
nino
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Det är V2n Classic som kostar 2990. Inte L3s. Och jag menade 1500 billigare. Normalpris 5490.
Ah, ok, missförstånd där då :)

• Gilla
MathiasS
  • Laddar…
L Lucif3r skrev:
Amazon BF/BW börjar väl imorgon eller övermorgon har jag för mig, då dyker det säkert upp massor man villhöver 😛
Hoppas på Bosch GKS 18V 57-2 GX med X-skenan till bra pris 👍

• Gilla
Big builder och 1 till
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Tack för tipset, körde en prisgaranti på ett köp från Bauhaus för en månad sedan, 2000:- tillbaka

• Gilla
David__11 och 1 till
  • Laddar…
F Flummox skrev:
Tack för tipset, körde en prisgaranti på ett köp från Bauhaus för en månad sedan, 2000:- tillbaka
Nice, hade hoppats på att kunna hitta några procent till via prisgaranti, men varken HORNBACH eller Bauhaus säljer nu chromevarianten (av L3s) så jag fick ge upp det.

Någon som fått sprutan än?
Står senast lördag för mig

F Flummox skrev:
[länk]
Det är inte samma paket. Netonnet säljer Flex-paketet, Bauhaus säljer Keytag+. Jag utgick från att det inte ens var någon idé att försöka eftersom det är två olika produktpaket.

MathiasS MathiasS skrev:
Satt med fingret på köpknappen men såg någon elak kommentar om att just chrome haft problem med färgsläpp. Men bra pris! Och hade det varit utbrett problem hade de nog dragit rillbaks

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.