J JFrisk skrev:
Lite tunt på bra erbjudanden i år tycker jag.
Haft lite span på Bosch lilla 12 cirkelsåg, ~2000 kr nu i L-boxx, 2x 3Ah batterier och laddare.
1200 för bara sågen sen tidigare, hyfsat erbjudande om man behöver batterier och vill ha låda, annars kanske inget superfund?
Verkar sakna parallellanslag enligt bilderna jämfört med "lösa" sågen om man vill ha det.

[länk]
Amazon säger att jag köpte det paketet 2022 och det följde med parallelanslag. Och var mycket billigare då....
Beställningsdetaljer från Amazon för en Bosch 12V cirkelsåg med batterier, köpt i januari 2022. Totalpris 1305,19 kr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

J JFrisk skrev:
Lite tunt på bra erbjudanden i år tycker jag.
Haft lite span på Bosch lilla 12 cirkelsåg, ~2000 kr nu i L-boxx, 2x 3Ah batterier och laddare.
1200 för bara sågen sen tidigare, hyfsat erbjudande om man behöver batterier och vill ha låda, annars kanske inget superfund?
Verkar sakna parallellanslag enligt bilderna jämfört med "lösa" sågen om man vill ha det.

[länk]
Din Amazonlänk anger Bosch artikelnummer 0 601 6A1 005. Det är numret för den kompletta sågen inklusive parallellanslag, damsugaradapter samt 2 batterier och laddare

P poba53 skrev:
Din Amazonlänk anger Bosch artikelnummer 0 601 6A1 005. Det är numret för den kompletta sågen inklusive parallellanslag, damsugaradapter samt 2 batterier och laddare
Bra info, tyckte det borde vara så, men var varken med på bilden eller i beskrivningen vad jag kunde se.
S sjoelund skrev:
Amazon säger att jag köpte det paketet 2022 och det följde med parallelanslag. Och var mycket billigare då....
[bild]
Bra fakta, var också min känsla att det inte var något superklipp, lite sänkt i alla fall. Inget paket jag slagit till på själv.

Jocce81 Jocce81 skrev:
Finns billigare här:
[länk]

/Jocce
Visst, men om man bor i Örebro (vilket man såklart gör) så är det enklare att åka till Verktygsvaruhuset och handla i butiken.

• Gilla
Jocce81
  • Laddar…
Är det någon som springer på Makita batterier till bra pris så skriv gärna.
Såg att verktygsvaruhuset hade 5Ah för 800 det är nog riktigt bra pris?

Prismatcha på Hornbach så blir det 720 spänn... 👍🏾

• Gilla
nino och 1 till
  • Laddar…
nino nino skrev:
Är det någon som springer på Makita batterier till bra pris så skriv gärna.
Såg att verktygsvaruhuset hade 5Ah för 800 det är nog riktigt bra pris?
Riktigt bra pris skulle jag inte kalla det men troligtvis billigaste från välkänd butik. Tror det var två år sen dom körde en drive på black friday med 500kr för ett 5ah.

• Gilla
nino och 1 till
  • Laddar…
P Prodigys skrev:
Riktigt bra pris skulle jag inte kalla det men troligtvis billigaste från välkänd butik. Tror det var två år sen dom körde en drive på black friday med 500kr för ett 5ah.
Mailade Hornbach för att se om man kan prismatcha, då blir det väl 720:- om jag fattat det rätt

Makita DLX2189TJ kit fick jag nyss tag på för 3324.50 ..måste väl vara ett hyffsat pris ?

• Gilla
TriNitro
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.