K Kane skrev:
Ja, varför du inte förstod trådens syfte med tips om verktyg till bra pris.
[länk]
Ja..vet inte vad du är ute efter. Men precis gett ett tips om verktyg till bra pris.

N najaden skrev:
Ja..vet inte vad du är ute efter. Men precis gett ett tips om verktyg till bra pris.
Ge dig nu. Det gjorde du inte. Du sökte bekräftelse.
N najaden skrev:
Makita DLX2189TJ kit fick jag nyss tag på för 3324.50 ..måste väl vara ett hyffsat pris ?

• Gilla
Götesjö
  • Laddar…
K Kane skrev:
Ge dig nu. Det gjorde du inte. Du sökte bekräftelse.
Ja självklart eftersom jag inte har större erfarenhet utav köp av verktyg.
Fiskeutrustning har jag stenkoll på .

Men är jag osäker om ett pris frågar jag givetvis om det är bra , känslan sa att det var bra men inte säker.
Förstår fortfarande inte vad du hakar upp dig på.

Mindre tjafs mer verktyg till bra pris tack!

• Gilla
AndersPS och 28 till
  • Laddar…
Vet inte om det riktigt kvalificerar i en byggahus-verktygstråd men, jag slog till på en sån här iaf; https://www.amazon.se/dp/B0CD27296R?th=1
Väldigt smidigt om man skruvar mycket finelektronik! Hade en liknande förut, men den var jag lite för hårdhänt med😅

• Gilla
vanpire
  • Laddar…
Lite OT men ska köpa boschs lovblås och häcksax. Bauhaus har kampanj på dessa så tänkte köpa på hornbach och nyttja prisgaranti. Om man köper på nätet, hur går man tillväga för att nyttja den? Kampanj går ut den 24e och jag hinner ej besöka butik innan

Du köper på nätet och mailar sedan direkt kundtjänsten som matchar och justerar priset. Du kan inte få priset justerat innan köp online.

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Jag mailade Hornbach med länk till varan och frågade, dom kollade och fick till svar att det bör inte vara några hinder för att nyttja prisgarantin, sen beställde jag.
Få se om det går genom, tog det på Klarna så bör dom ju justerat priset innan det är dax att betala

• Gilla
mexitegel
  • Laddar…
N najaden skrev:
Bygma i Nordmaling.

Redan nämnt det.

Bygma Nordmaling.

Något annat du undrar över ?
Ja, det enda du kan göra för att rädda dig nu är att åka dit och fota alla deals, posta här sen inväntar du beställningar som du får åka och köpa och sedan skicka till byggahusarna som lagt en beställning.

• Gilla
  • Haha
  • Älska
mexitegel och 4 till
  • Laddar…
nino nino skrev:
Någon som fått sprutan än?
Står senast lördag för mig
Fick detta meddelande:

Skärmbild av mejl från Amazon.se om avbruten beställning av trådlös tätningspistol, med information om återbetalning och kontakt med säljaren.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Så har din lyckats slinka emellan är det bara till och gratulera.

Det står att den ska komma idag, återkommer med rapport :)

Amazon-leveransspårning visar en produkt som anländer idag kl. 20:00 med status skickad från transportföretagets anläggning.
Skapa konto

• Gilla
nino och 1 till
  • Laddar…
Får se vad som händer idag då, tror ju inte att jag får nån heller

Amazon-leveransspårning för röd och svart verktyg med leveransstatus "Skickad", förväntas anlända kl. 20:00.
Skapa konto

Spännande... samma status här enligt sidan... får se om ngt dyker upp..

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.