Vulcan61
F fangalid skrev:
Tror inte dom är bättre men däremot mycket billigare.

På proffsmagasinet kostar ett 5 pack 615 kr.

Tror jag beställde 10 st för ca 320 kr inkl frakt därifrån.
Sen bruka ja bara tömma mina. Alltså slänger ej påsarna för dom är fulla. Är god kvalite på dom. Skulle sytt dit en dragkedja!!
 
F fangalid skrev:
Efter att ha testat den lite nu så kan jag intyga det du säger.
grym kvalitetskänsla och ett fantastiskt sug. mycket nöjd! Har skickat efter ett gäng påsar från pro-filters.com efter tips i en annan tråd här på forumet så hoppas de fungerar bra.
Är själv sugen på en bättre maskin än Nilfisk multi 30T jag har idag. Vad är ljudnivån? Jag ser en fördel till Nilfisken och det är längden på sladden som är 4 m men den kanske inte är försvarbar...
 
Kan bara jämföra med min förra som va en Biltema och lät som ett jet-plan i jämförelse. Har ej reagerat på ljudnivån och det är väl ett gott betyg i sammanhanget. Sen låter den givetvis mer än en hushållsdammsugare...
 
FreQa FreQa skrev:
Är själv sugen på en bättre maskin än Nilfisk multi 30T jag har idag. Vad är ljudnivån? Jag ser en fördel till Nilfisken och det är längden på sladden som är 4 m men den kanske inte är försvarbar...
Jag har också en Multi 30T och den är verkligen obrukbar utan hörselskydd och har även jag sneglat på Bosch men man skulle ju vilja höra hur den låter också...
 
  • Gilla
FreQa
  • Laddar…
iSnobben iSnobben skrev:
Jag har också en Multi 30T och den är verkligen obrukbar utan hörselskydd och har även jag sneglat på Bosch men man skulle ju vilja höra hur den låter också...
Jag har en gas20 och en rätt känslig hörsel (mild hyperacusis). Jag kan använda utan hörselskydd, även om jag föredrar med.
 
Vulcan61
Tycker gas 35 låter en hel del också. Dock inget problem då ja alltid ha hörselkåpor när det dammsugs
 
elpaco elpaco skrev:
Jag har en gas20 och en rätt känslig hörsel (mild hyperacusis). Jag kan använda utan hörselskydd, även om jag föredrar med.
Konstigt att dom inte speccar ljudnivån någonstans, vad jag letat i varje fall.
 
FreQa FreQa skrev:
Konstigt att dom inte speccar ljudnivån någonstans, vad jag letat i varje fall.
Prisjakt listar 71dB på gas20.
Anden här på BH mäter upp 84dB med iPhone i sitt välskrivna test.
 
  • Gilla
FreQa
  • Laddar…
Prismatchade Dewalt dwe7491 på Bauhaus idag. Toolab har kampanj ett par hundralappar under. Kalaset slutade på 7181kr

//Jens
 
Vulcan61 Vulcan61 skrev:
Ok håller med att det är riktiga överpriser på påsarna. Dom vet vad dom kan Tjärnar deg på!
Proffsmagasinet har överpriser på allt där av så tror man att dom har så bra kampanjer när det oftast bara är normal priser.
 
Verkar inte så.
Medföljande tillbehör

  • 1 styck Makita 362224140 slyklinga
  • 1 styck Makita plastbladset M8 och M10
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.