engs
T Polos skrev:
Proffsmagasinet har överpriser på allt där av så tror man att dom har så bra kampanjer när det oftast bara är normal priser.
Enligt Prisjakt så är dom billigast. Jämför med Axminister till, se min tråd
 
Om någon är på jakt efter Makitas 10,8 sticksåg så är det väldigt bra pris nu när PM kör sin Makita drive.
 
engs
Velade nog för mycket... nu har de höjt priset under dagen på DUR365UZ från ~2300 till 2750:-.
Undrar om det var felinknappat pris tidigare? slant med fingrarna och lagt in typ 47% när det var tänkt vara 37%.

Nu ligger den ju ivf på samma som billigast på prisjakt som någon sa tidigare.
(Tror förövrigt det följer med huvud för vanlig nylonlina, och de två övriga räknas somm tillbehör utöver detta, men ej hundra).
 
Vulcan61
engs engs skrev:
Velade nog för mycket... nu har de höjt priset under dagen på DUR365UZ från ~2300 till 2750:-.
Undrar om det var felinknappat pris tidigare? slant med fingrarna och lagt in typ 47% när det var tänkt vara 37%.

Nu ligger den ju ivf på samma som billigast på prisjakt som någon sa tidigare.
(Tror förövrigt det följer med huvud för vanlig nylonlina, och de två övriga räknas somm tillbehör utöver detta, men ej hundra).
Ser att dom smyghöjt flera produkter. Du kan få dur365 från amazon.co.uk med frakt för 2200 kr
 
Ja, vad gör dom? Känns ju seriöst..
 
  • Gilla
VillaAnna
  • Laddar…
Vulcan61
Makita rt0700 set gick på 1686 först nu 1986
 
Vulcan61 Vulcan61 skrev:
Makita rt0700 set gick på 1686 först nu 1986
Jahaja, då kan jag sluta sura över att dom inte visste vad det var för spännhylsa i paketet, då kan jag lika gärna handla på Bauhaus. Vilka gycklare. I bannern här på Byggahus står det gamla priset fortfarande...
 
Toolab har lagerrensning. Priser varierar, likaså lager.
 
200 spänn rabatt på Julas e-handel vid köp >1000kr.
https://www.jula.se/ehandel-1-ar/

Fri frakt till butik. För egen del blev det en Kärcher terasstvätt samt en FM-Mattsson vattenutkastare, vilken för övrigt endast kostar 399 bagis för närvarande.
 
  • Gilla
Vulcan61 och 3 till
  • Laddar…
hsd
Classe fyller 100
25% på allt. 28:e juni ,även i webbshopen
 
  • Gilla
Chaly och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.