3 825 301 läst · 12 988 svar
3825k läst
13,0k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 6 372 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 6 372 inlägg
*Gäller på ord. priser. Robotklippare, elcyklar, Google, Nest, Apple, Nintendo 15% rabatt. Går ej att kombinera med andra %rabatter. Gäller ej presentkort, kontantkort och frimärken. Gäller i butik och online 28/6
Allvetare
· Västra götaland
· 9 172 inlägg
Jag kollade mig blå. Tills deras sida lade ner, troligen av överbelastning, sen gav jag upp. Hittade inget.Martin_B skrev:
Man kommer in på sidan nu iaf. ...nä, de är väl i regel inte billigast i Sverige, så det blir väl kanske svårt.Dan_Johansson skrev:
Dock ligger de lägst på vissa artiklar nu, vissa säkert med god marginal, vissa inte.
De har ju inte det man behöver just nu ...synd.
Tänkte köpt på mig en pelarborr BOSCH PBD 40 som jag egentligen inte behöver men nu var den för billig för att låta bli. Dock var den slut i lager på webben när jag kollade så det gick inte att beställa.
När jag kollade nu när rabatten inte finns kvar längre så finns den i lager igen, jag anar ugglor i mossen och mitt förakt mot Clas Ohlsson är härmed påspätt.
När jag kollade nu när rabatten inte finns kvar längre så finns den i lager igen, jag anar ugglor i mossen och mitt förakt mot Clas Ohlsson är härmed påspätt.
Scheppach sänksåg med skena för 995:- på HN.
Borde gå prismatcha på Bauhaus som tar 1495:-
https://www.harald-nyborg.se/schepp...prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt
Borde gå prismatcha på Bauhaus som tar 1495:-
https://www.harald-nyborg.se/schepp...prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt
Jag har i butik tagit del av liknande erbjudanden genom att där beställa saker som inte finns på lager.mexitegel skrev:Tänkte köpt på mig en pelarborr BOSCH PBD 40 som jag egentligen inte behöver men nu var den för billig för att låta bli. Dock var den slut i lager på webben när jag kollade så det gick inte att beställa.
Självbyggare
· Stockholm
· 9 885 inlägg
Medlem
· Stockholm
· 3 inlägg
Självbyggare
· Stockholm
· 9 885 inlägg