*Gäller på ord. priser. Robotklippare, elcyklar, Google, Nest, Apple, Nintendo 15% rabatt. Går ej att kombinera med andra %rabatter. Gäller ej presentkort, kontantkort och frimärken. Gäller i butik och online 28/6

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
U
Tänkte bara påminna om att det är idag classe kör 25% rabatt på nästan allt (15% på vissa produkter).

Martin_B
Undrar om det finns något intressant som de redan var billigast på i Sverige, men som nu blir ytterligare 25% billigare. Extra intressant om det är en dyrare pryl, för då finns det mycket att spara på det :)

Martin_B Martin_B skrev:
Undrar om det finns något intressant som de redan var billigast på i Sverige, men som nu blir ytterligare 25% billigare. Extra intressant om det är en dyrare pryl, för då finns det mycket att spara på det :)
Jag kollade mig blå. Tills deras sida lade ner, troligen av överbelastning, sen gav jag upp. Hittade inget.

Martin_B
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
Jag kollade mig blå. Tills deras sida lade ner, troligen av överbelastning, sen gav jag upp. Hittade inget.
Man kommer in på sidan nu iaf. ...nä, de är väl i regel inte billigast i Sverige, så det blir väl kanske svårt.

Dock ligger de lägst på vissa artiklar nu, vissa säkert med god marginal, vissa inte.

De har ju inte det man behöver just nu :) ...synd.

Bra pris på Neato robotdammsugare iaf? Hur som helst blev det en sådan från ClasOhlson med - 25 %.
Neato Botvac robotdammsugare på trägolv bredvid sin laddstation.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
Classe brukar ligga bra till på en del krysslasrar.

Tänkte köpt på mig en pelarborr BOSCH PBD 40 som jag egentligen inte behöver men nu var den för billig för att låta bli. Dock var den slut i lager på webben när jag kollade så det gick inte att beställa.

När jag kollade nu när rabatten inte finns kvar längre så finns den i lager igen, jag anar ugglor i mossen och mitt förakt mot Clas Ohlsson är härmed påspätt.

• Gilla
Hammarfall och 4 till
  • Laddar…
Jag beställde flera saker som inte fanns i lager, och det gick då bra

mexitegel mexitegel skrev:
Tänkte köpt på mig en pelarborr BOSCH PBD 40 som jag egentligen inte behöver men nu var den för billig för att låta bli. Dock var den slut i lager på webben när jag kollade så det gick inte att beställa.

När jag kollade nu när rabatten inte finns kvar längre så finns den i lager igen, jag anar ugglor i mossen och mitt förakt mot Clas Ohlsson är härmed påspätt.
Jag har i butik tagit del av liknande erbjudanden genom att där beställa saker som inte finns på lager.

Blev detta från Classe. :)

Ubiquiti-nätverksprodukter på ett bord: AP AC Lite, Security Gateway och Hybrid Cloud.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
pfb och 3 till
  • Laddar…
R Robert-san01 skrev:
Blev detta från Classe. :)

[bild]
Detta är en länktråd, inte en bildtråd?

• Gilla
Appendix och 4 till
  • Laddar…
L larsanderssson skrev:
Detta är en länktråd, inte en bildtråd?
Sorry. I telefonen kom inte halva rubrik med så jag noterade inte det.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.