Jag fick ett sms från dhl om leverans från granngården i förmiddags :D
Jag har bokat utkörning på måndag.

• Gilla
FredrikR och 4 till
  • Laddar…
sblixten skrev:
Jag fick ett sms från dhl om leverans från granngården i förmiddags :D
Jag har bokat utkörning på måndag.
Min order skickas v41 enligt granngården då den hann ta slut innan jag beställde (men till det bra priset) :)

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Då blir det lång väntan, det är ju v39 nu ;)

Men de står för priset, schysst! (y)

Sandbergs Järn har bra pris på Systainer nu på webbshoppen. Fri frakt är det också.
FAST Systainer T-LOC SYS2, en stapelbar verktygslåda i grått med FAST-logotyp och svart handtag.

• Gilla
Lilllen och 1 till
  • Laddar…
13th Marine skrev:
Då blir det lång väntan, det är ju v39 nu ;)

Men de står för priset, schysst! (y)
Äsch. Står bara "Behandlas" fortfarande hos mig.

Pratade med Granngården.
Tydligen var det ett bra pris på den dammsugaren så det var väldigt många som hade beställt.

Iaf var det preliminär leverans v41 på min.

• Gilla
Noseone och 1 till
  • Laddar…
San_87 skrev:
Sandbergs Järn har bra pris på Systainer nu på webbshoppen. Fri frakt är det också.
[bild]
Kollade runt lite snabbt och det var dyrare än de flesta andra webbutiker.

ullberg
Kave skrev:
Kollade runt lite snabbt och det var dyrare än de flesta andra webbutiker.
Intressant, jag tycker det där ser ut som ett bra pris, har du någon länk till var man kan få den ännu billigare?

/U

H
Optimera har Maskinvecka. Jag vet inte om det gäller på alla butiker. Men Falköping, Lidköping och Vara.

Bl.a DeWalt DWS 774 med DE7033 för 3500kr

Reklamblad för "Maskinvecka hos Optimera" med specialerbjudanden på DeWalt, Bosch och Makita verktyg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Det är FAST-systainern som det är bra bris på, deras övriga sortiment är nog inte så billigt.

Dws 774 något att ha? Alltid vart inne på att köpa blå bosch gcm 8 sjl. Ska köpa i dagarna nu.. vilken ska man köpa tro? ☺

Jag köpte dewalten för ca 6 månader sedan och har kört både grövre hemmasnickerier och finsnickerier. Väldigt nöjd, tom mycket nöjd. Anhållet funkar kanon och jag har byggt eget bord den passar i. Smidig om man vill flytta ut för projekt på annan plats. Så kör!

andreaslun skrev:
Dws 774 något att ha? Alltid vart inne på att köpa blå bosch gcm 8 sjl. Ska köpa i dagarna nu.. vilken ska man köpa tro? ☺
Bosch

• Gilla
Ramnemark och 1 till
  • Laddar…
andreaslun skrev:
För de där priset finns inget att tveka på

Dewalten och Boschen är ganska olika jag föredrar boschen väldigt mycket mer än dewalten så bra pris spelar ingen roll om man inte gillar sågen.
Kvalitets mässigt är dewalten en kanonsåg och bordet är bra.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.