Kampanjen är slut.....

Någon mer än jag som inte fått orderbekräftelse via mail?
Ordern syns på granngårdens hemsida om man loggar in och under orderstatus står det "behandlas".
Såg även att den va slut i webbutik nu, kanske därför erbjudanset försvann så snabbt igår?

Jag fick ivjf en orderbekräftelse (direkt efter köpet) och under min order står det också "behandlas" just nu..

Samma här, dock någon vajsing på "leveranssätt" där det står:
" Old inactive - Privat Utlämningsställe
Old deliveryMethod to support older orders coming from Movex. It is set to be inactive, and should remain so at all times as it's no longer in use.
"

13th Marine skrev:
Samma här, dock någon vajsing på "leveranssätt" där det står:
" Old inactive - Privat Utlämningsställe
Old deliveryMethod to support older orders coming from Movex. It is set to be inactive, and should remain so at all times as it's no longer in use.
"
Samma som hos mig!
Får väl se hur granngården väljer att lösa det :)

Jag glömde att ändra från hemlev. så på min står det bara "Hemleverans"..
Aja skickar dom varan så har vi ju gjort ett klipp. Annars så får vi ju pengarna tbk..

Undrar om de tänker reagera på det här, snart gått två dagar utan någon respons från granngården.

Jo det är märkligt, jag tänkte att jag skickar ett mail på fredag om man inte hört från dem!

• Gilla
13th Marine
  • Laddar…
Jag var i butiken i andra ärenden idag, då passade jag på att fråga om det inte gick att få köpa den till "kampanjpriset". Han kollade i datorn och såg att det hade vart kampanj(!), men att allt styrs till 100% från datorn, så det gick inte. Synd att jag missade det tåget!

• Gilla
vanpire och 1 till
  • Laddar…
Ingen som hört något från Granngården? Man kan ju tycka att de borde höra av sig i alla fall.

Står "behandlas" hos mig.

Är det inte bara lättare att ringa o fråga hur det verkligen ligger till?

Jag minns för något år sedan så fyndade jag makita skruvdragare på bauhaus. Dom skulle kosta 2500:- och dom hade prissänkt dom till 199:-, men de skulle nog vara 1990:- egentligen. Jag beställde fyra stycken och betalade på en gång och dom kom :)

• Gilla
AxxChild och 1 till
  • Laddar…
Såna kap vill man ju göra, iallafall minst en gång i veckan.

AxxChild skrev:
Såna kap vill man ju göra, iallafall minst en gång i veckan.
Jag kan nöja mig med att göra kapet en gång i halvåret.....(y)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.