3 783 477 läst · 12 851 svar
3783k läst
12,9k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Någon mer än jag som inte fått orderbekräftelse via mail?
Ordern syns på granngårdens hemsida om man loggar in och under orderstatus står det "behandlas".
Såg även att den va slut i webbutik nu, kanske därför erbjudanset försvann så snabbt igår?
Ordern syns på granngårdens hemsida om man loggar in och under orderstatus står det "behandlas".
Såg även att den va slut i webbutik nu, kanske därför erbjudanset försvann så snabbt igår?
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 132 inlägg
Samma här, dock någon vajsing på "leveranssätt" där det står:
" Old inactive - Privat Utlämningsställe
Old deliveryMethod to support older orders coming from Movex. It is set to be inactive, and should remain so at all times as it's no longer in use.
"
" Old inactive - Privat Utlämningsställe
Old deliveryMethod to support older orders coming from Movex. It is set to be inactive, and should remain so at all times as it's no longer in use.
"
Samma som hos mig!13th Marine skrev:
Får väl se hur granngården väljer att lösa det
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 132 inlägg
Undrar om de tänker reagera på det här, snart gått två dagar utan någon respons från granngården.
Jag var i butiken i andra ärenden idag, då passade jag på att fråga om det inte gick att få köpa den till "kampanjpriset". Han kollade i datorn och såg att det hade vart kampanj(!), men att allt styrs till 100% från datorn, så det gick inte. Synd att jag missade det tåget!
Jag minns för något år sedan så fyndade jag makita skruvdragare på bauhaus. Dom skulle kosta 2500:- och dom hade prissänkt dom till 199:-, men de skulle nog vara 1990:- egentligen. Jag beställde fyra stycken och betalade på en gång och dom kom