3 823 110 läst · 12 985 svar
3823k läst
13,0k svar
Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!
Var fysisk butik. De hade en kvar på hyllan vad jag såg. Damen jag pratade med hade ingen aning om att det var kampanj på den varan och ville vara den som tog betalt för att se om det stämde. Hon blev rätt förvånad när priset gick in på 599:-, hon sade grattis till köpet och en bra sugare.
Jo men vilken?Gud_ skrev:
Vill du inte skriva ut här så tar jag gärna ett PM
Jag var in på granngården i Piteå. Jag hittade ingen maskin i butiken fast lagersaldo på nätet sade få antal kvar. I kassan så knappade in artikelnummret och då visade displayen priset 599kr. De berättade att de precis sålt den sista de hade på hyllan för 599... och lagersaldo på nätet hade ännu inte hunnit uppdateras. Så jag beställde en på nätet istället och har fått bekräftelsemail på detta... Så det är fler som har kunnat köpa även i butik.
Inte helt ovanligt att butiker sätter fel pris och i vissa fall väljer de att leva med det, i andra så skickar de tillbaka pengarna och en ursäkt.
Efter som man sålt till rabatt pris i butik så är väl chansen stor att det faktiskt även gällde online men är systemet sammanlänkade så är det såklart risk att det blivit fel på 2 ställen.
Man får sitta lugnt i båten och se vad som händer.
Efter som man sålt till rabatt pris i butik så är väl chansen stor att det faktiskt även gällde online men är systemet sammanlänkade så är det såklart risk att det blivit fel på 2 ställen.
Man får sitta lugnt i båten och se vad som händer.