Vi som beställt får väl återkomma med resultat!
Är det inte allt för många kan man ju hoppas på lite goodwill från granngården :D

• Gilla
Noseone
  • Laddar…
Jag beställde men hittar ingen bekräftelse via mejl :/

Gud_ skrev:
Toppen! Kunde nypa den sista i butiken precis. Tack för tipset!
Just detta borde ju vara argument nog för att det skulle funka?

• Gilla
snowjim
  • Laddar…
Ja om det var i fysisk butik så.

Vilken butik? Så kan man ju alltid hänvisa dit tänker jag!

Var fysisk butik. De hade en kvar på hyllan vad jag såg. Damen jag pratade med hade ingen aning om att det var kampanj på den varan och ville vara den som tog betalt för att se om det stämde. Hon blev rätt förvånad när priset gick in på 599:-, hon sade grattis till köpet och en bra sugare.

• Gilla
snowjim
  • Laddar…
Gud_ skrev:
Var fysisk butik. De hade en kvar på hyllan vad jag såg. Damen jag pratade med hade ingen aning om att det var kampanj på den varan och ville vara den som tog betalt för att se om det stämde. Hon blev rätt förvånad när priset gick in på 599:-, hon sade grattis till köpet och en bra sugare.
Jo men vilken?
Vill du inte skriva ut här så tar jag gärna ett PM :)

Jag var in på granngården i Piteå. Jag hittade ingen maskin i butiken fast lagersaldo på nätet sade få antal kvar. I kassan så knappade in artikelnummret och då visade displayen priset 599kr. De berättade att de precis sålt den sista de hade på hyllan för 599... och lagersaldo på nätet hade ännu inte hunnit uppdateras. Så jag beställde en på nätet istället och har fått bekräftelsemail på detta... Så det är fler som har kunnat köpa även i butik.

V
Är det bara lokalt? Står ju 2595:- på granngårdens hemsida??

trattalask
VillaAnna skrev:
Är det bara lokalt? Står ju 2595:- på granngårdens hemsida??
Erbjudandet har gått ut eller tagits bort på hemsidan iallafall.

F
Så här såg det ut tidigare iaf:
Kärcher grovdammsugare MV6P Premium visad på webbsida med pris och lagerstatus; inkluderar sladd, slang och munstycken.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Har fått orderbekräftelse o pengarna har dragits...

flaesk skrev:
Har fått orderbekräftelse o pengarna har dragits...
Samma här, orderbekräftelse per omgående och pengarna dragna om möjligt ännu fortare! 😛

Har redan en Nilfisk Multi 20 INOX men kunde bara inte låta bli.

Dåså, då bör rimligen vi webbshoppare få våra sugare till det priset.

Inte helt ovanligt att butiker sätter fel pris och i vissa fall väljer de att leva med det, i andra så skickar de tillbaka pengarna och en ursäkt.

Efter som man sålt till rabatt pris i butik så är väl chansen stor att det faktiskt även gällde online men är systemet sammanlänkade så är det såklart risk att det blivit fel på 2 ställen.

Man får sitta lugnt i båten och se vad som händer.

LsaiboT skrev:
Länk:
[länk]
Får inte det priset?

Tråkigt. Jag hade köpt den direkt. Billigare än Biltemas :/

Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.