Vespa skrev:
Hilti SFC 22-a heter den och är 22v och 3.3Ah batteri. Min Bosch kostade 1700:- inkl box
Oj! Känns som att du jämför äpple och päron men jag kan ha fel.

ullberg
ullberg skrev:
Finns även i inlägg [länk] - håller med om att det känns vettigt om man jämför med prissättningen på festool brandade lådor

/U
Ajaj, här trodde jag att jag kom med nyheter. Tack för det ullberg, inte lätt att kolla koll på alla trådar :surprised:

• Gilla
ullberg
  • Laddar…
F
Har ni fått era grovdammsugare från Granngården?

Pratade med kundtjänst i förr-förra veckan och då var maskinerna på ingång för leverans.

Jag mailade för snart en vecka sedan och frågade efter när de skickar den, inget svar.

När jag pratade med dom så sa dom att den preliminärt ska levereras nu i vecka 41.

Har också fått svar via mail att leverans skulle ske under v 41!

Väldigt konstigt att de inte mailar alla, har själv inte fått annat än orderbekräftelsen.

Noseone skrev:
Väldigt konstigt att de inte mailar alla, har själv inte fått annat än orderbekräftelsen.
Inte jag heller. Eget initiativ som gäller tydligen!
Kan tycka att dom borde hört av sig när det helt plötsligt tar minst 2 veckor att få beställd och betald vara.

Jag provade ringa dem men det gick ju inte komma fram så jag skickade mail, efter några dagar fick jag svar att den skulle levereras under vecka 41.

Vi pratar dammsugaren från Granngården då.

• Gilla
Pysslarn och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L
FredrikR skrev:
Bra såg till ett bra pris, extra bra att man också stödjer Cancerfondens Rosa Bandet kampanj.

[länk]

[bild]

En bra present till våra verktygstörstande fruar och sambos?! ;)
Varför då, hon hatar rosa ...

Själv skulle jag dock gärna gå omkring med den på byggen - alltid retar det någon ... :p

• Gilla
Rdna och 8 till
  • Laddar…
Mikael_L skrev:
Varför då, hon hatar rosa ...

Själv skulle jag dock gärna gå omkring med den på byggen - alltid retar det någon ... :p
Hon kanske gillar Rosa Bandet kopplingen...;)

Jag skulle lätt kunna ha en rosa såg! :wow:

Jag tror att jag behöver en fogsvans till. Inte kan man ha för många, väl?

• Gilla
Pysslarn och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.