Samma här :(
 
Status är "Packas på lagret". Hoppas den kommer innan helgen!
 
Fick min i fredags, beställde dock enbart sågen.
 
För mig har det stått "packas på lagret" sedan i måndags kväll. Dom tar god tid på sig där på lagret...
 
ullberg
Min såg kom i förra veckan, bordet glömde de skicka och när de väl gjorde det lyckades posten skicka det till Sundsvall en vända, kommer väl tillbaka vilken vecka som helst...
 
Mitt paket är också under packning. Fortfarande...
 
dom kanske har semester
 
Hade suttit bra med en skärmdump på annonsen här (igen) då den inte längre går att se. Antagligen pga att föremålet är sålt.
 
  • Gilla
camaro1969
  • Laddar…
roli skrev:
Hade suttit bra med en skärmdump på annonsen här (igen) då den inte längre går att se. Antagligen pga att föremålet är sålt.
Tja...jo iofs. Å andra sidan är den ju redan såld då? Men ok, lovar bättring
 
Daniel_N skrev:
Tja...jo iofs. Å andra sidan är den ju redan såld då? Men ok, lovar bättring
jo precis... därför har det varit kul att se priset =)
 
Mikael_L
2000:-

Såg inte jättefräsch ut på bilden, men var kanske jättebra ändå. Lite smuts och så kan få det mesta att se ofräscht ut.
Konstigt nog stod det bara ett varvtal i annonsen, men den borde ju haft minst 4 olika kan jag tycka.
 
ullberg
ullberg skrev:
Min såg kom i förra veckan, bordet glömde de skicka och när de väl gjorde det lyckades posten skicka det till Sundsvall en vända, kommer väl tillbaka vilken vecka som helst...
Nu har jag både bord och såg hemma, bordet verkar ok men inte lika smidigt/bra som mitt Dewalt (vilket stämmer överens med vad jag läst om dessa bord tidigare)
 
Mikael_L skrev:
2000:-

Såg inte jättefräsch ut på bilden, men var kanske jättebra ändå. Lite smuts och så kan få det mesta att se ofräscht ut.
Konstigt nog stod det bara ett varvtal i annonsen, men den borde ju haft minst 4 olika kan jag tycka.
Var säkert varvtalet på motorn som stod i annonsen. E100 har 4 varvtal 200-1300rpm.
 
Inte för mig heller. Hade dock inte räknat med leverans direkt då det står beställningsvara.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.