tack för all hjälp. Det knepiga är att tretti.se och cdon har olika priser på samma produkter så med rabattkod på rätt ställe ger mer "vinst" :). Eller det är ju det man säger till frugan när man köpt en maskin...."jag vann xxx kr på att köpa den här just nu"....:)
/
M
 
  • Gilla
F_man
  • Laddar…
Axtorp skrev:
Nu verkar lagret vara tömt. Lite surt att man är så långsam. Kanske blir en Bosch ändå.

Lider med dig. Är själv småirriterad för att jag inte slog till. Jag köpte förvisso ett nytt såg i våras men kom på försent att jag skulle kunna använda borden i kombination - dels som bockar vid målning men även som ställning med några rejäla plank emellan.
Nä. Detta var för billigt för att INTE köpa!
 
Även jag slog till när jag vaknade i morse😊 Tack för tipset👍🏻
 
Beställde ett sett jag med, inte för jag behövde :) tack för tipset här med
 
Ja, nu vill tretti.se ha 3300 för kittet. Mer än dubbel så mycket som jag betalade :)
 
magda136 skrev:
Ja, nu vill tretti.se ha 3300 för kittet. Mer än dubbel så mycket som jag betalade :)
Var inne för att beställa igår runt lunch. Då visades det billiga priset när man klickade sig till kap/gersågar. Men när man klickade in sig på sågen visades det dyra. Lade man i kundvagnen lades den in med det dyra. Tog skärmbilder och sparade och skickade meddelande via deras kontaktformulär om att priset nästan fördubblas i kundvagnen. De har inte svarat än.
 
Trist. Får se om dom svarar då... Min beställning beräknas komma till tretti.se på måndag sen tar det väl ett par dagar innan dem är på plats hemma hos mig.
 
Jag kan tipsa om att det finns en Marples-skölp med trähandtag i bra skick, kanske 6 mm bred, på en loppis strax norr om Etelhem på Gotland. 25 spänn skulle dom ha. Antar att det är ett bra pris, men jag kan inte riktigt motivera en skölp.
 
Kan också tipsa om att det finns en hyvel av märket Anchor för 110 kr på loppisen i Tellung söder om Stånga. Övriga 10-15 loppisar jag besökt här på Gotland har inte haft några verktyg alls.
 
Hittar en Bosch PSR 14,4 LI hos CO, klubbpriset är 799:- mot 1399:- ordinarie pris.
Dags att slå till?
 
M
Kjell_G skrev:
Hittar en Bosch PSR 14,4 LI hos CO, klubbpriset är 799:- mot 1399:- ordinarie pris.
Dags att slå till?
nej nej nej
 
MaxPax skrev:
nej nej nej
Hoppsan, varför inte? Något fel på den? Har haft en grön B tidigare, äldre modell, inga Li-batterier och 12V tror jag, och varit nöjd med den under husbygge, altan mm.
 
Kjell_G skrev:
Hoppsan, varför inte? Något fel på den? Har haft en grön B tidigare, äldre modell, inga Li-batterier och 12V tror jag, och varit nöjd med den under husbygge, altan mm.
Bättre att köpa en blå Bosch 10,8 V istället.
 
Kjell_G skrev:
Hittar en Bosch PSR 14,4 LI hos CO, klubbpriset är 799:- mot 1399:- ordinarie pris.
Dags att slå till?
Låt bli den. Den är svag och går sönder i växellådan. Som sagt, en blå 10,8 är ett bättre val. Jag kan tänka mig en grön 18v PSB LI 2 också.
 
Ok, tack för motargumenten ��
Då kollar jag vidare.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.