Fredells Stockholm

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Ramnemark och 2 till
  • Laddar…
Var det bara Bosch de hade röda priser på?
 
Mest bosch och inte hela sortimentet.
 
Sågen hade varit intressant. Tyvärr är det 50 mil till Sthlm ;)
 
  • Gilla
Sister ray
  • Laddar…
trattalask
Hornbach och prisgaranti på sågen kanske?
 
Hur funkar prisgarantin? Funkar den även om butiken ligger i andra städer? Bauhaus har ju med prisgaranti
 
Hornbach matchar bara mot ordinarie pris, inte kampanjpriser. Fick nobben häromdagen på lite byggmaterial.
 
Ramnemark skrev:
Hur funkar prisgarantin? Funkar den även om butiken ligger i andra städer? Bauhaus har ju med prisgaranti
...matchar mot andra butiker inom tio mils radie. Oklart för mig hur noga dom är med detta.
 
trattalask
MathiasS skrev:
Hornbach matchar bara mot ordinarie pris, inte kampanjpriser. Fick nobben häromdagen på lite byggmaterial.
Har fått prisgaranti många gånger även under kampanjer. Ifall det inte funkar längre så har varuhusen nyare info än hemsidan:
"Lågprisgarantin gäller vid konkurrenternas reklam- och rabattkampanjer.

Våra konkurrenter annonserar ständigt med kampanjpriser, rabattkampanjer och lockerbjudanden. Om våra lågpriser underskrids inom ramen för en sådan kampanj gäller naturligtvis vår lågprisgaranti."

Källa: http://www.hornbach.se/cms/sv/se/mi...i/lagprisgaranti/lagprisgaranti_detaljer.html
 
  • Gilla
kuntri
  • Laddar…
Ok. Jag var inte påläst om detaljerna så jag åkte till konkurrenten och handlade istället.
 
End skrev:
Var det bara Bosch de hade röda priser på?
En del dewalt fanns också till bättre priser , hade frugan med så det var tyvärr lite bråttom 😝
 
Såg händelsevis inte om dewalts multimaskin var på rea?
 
Är det en festool dammsugare jag ser i bakgrunden för 2700:-?
 
M
trojlee skrev:
Är det en festool dammsugare jag ser i bakgrunden för 2700:-?
Tyvärr, zoomar man in så ser man att det står "Borr/Skruvdragare 2795:-"
 
  • Gilla
trojlee
  • Laddar…
David Andersson skrev:
Det är ju löjligt billigt. (
Mitt sågbord hade fått en spricka över en skruv vid transporten anar jag, så fick ett pressenkort på 400kr från tretti.se som tjejen köpte av mig, så 1200 kr för såg och bord blev ett skaligt pris :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.