Vad finns det för vettigt att handla på CO? Behöver bla en kompressor för verktyg och målning,
 
Dodoo skrev:
Funkar på webben med,använd koden "CO200" så fungerar det perfekt
Tack! :) Tänkte köpa en brandsläckare :p
 
Dewalt 745 blir 800kr billigare än på toolab nu med 20%
 
  • Gilla
aiskylos2 och 1 till
  • Laddar…
Beställde en Dewalt 745 imorse. Har haft denna prudukt på bevakning ett tag nu på prisjakt och jag tycker att det blev en bra affär med 1400kr i rabatt på CO idag som gick från att vara bland dem dyraste som sålde denna produkt till den billigaste.

Viktigt att tänka på är att man måste ha registrerat sitt medlemskap på nätet och kopplat ihop sitt CO-kort med medlemsskapet för att beställa på nätet. Det blev jag varse om kl 06.00 på morgonen :)
 
Nu blev man ju sugen på att handla nått på co. Men dom har inget som står på min "önskelista".... :cool:
Några förslag på saker som är unrated must have?
 
Köpte en Leica Lino L2 och en cotech arbetslampa
 
Gick tre varv på clas ohlson idag utan att hitta något mer än en degskrapa för 29:-. Å int f-n står jag i kö för att spara 5,80:-, så jag fick åka hem tomhänt :(

Kylskåpstermometrar, förresten. Finns sådana nu för tiden? Vill ha en batterifri som kan tejpas upp. Några tips. Classe hade i alla fall inga.
 
thomasx skrev:
Kylskåpstermometrar, förresten. Finns sådana nu för tiden? Vill ha en batterifri som kan tejpas upp. Några tips. Classe hade i alla fall inga.
Tror att jag köpte min på Ica eller Coop. Klassisk low tech, mycket nöjd.
 
  • Gilla
thomasx
  • Laddar…
Apropå 20%-dagar så har K-rauta klubbdag 27/8 med just 20% på rubbet. Även på webben tydligen.
 
Jag ska dit ;)
 
  • Gilla
magda136
  • Laddar…
Dom annonserar visst också på ett forum nära dig :)

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Snailman
  • Laddar…
Makita multiverktyg 18v inkl 2 batterier och laddare för 2995:- på Bauhaus Helsingborg.
 
  • Gilla
beqen och 1 till
  • Laddar…
Ska också till K-Rauta.

Har ett tips också om man är ute efter en laseravståndsmätare. Den har funnits på K-rauta länge till billigt pris(köpte den för 1300:- för typ 1 år sen) men den kanske inte är lätt att hitta pga bundlingen, man söker väl kanske inte ofta på den varianten på nätet.
Hur som helst så är det en blå Bosch GLM80 med vattenpass som man kan mäta grader digitalt. Klart billigare än alla andra även på GLM80 själv tror jag.
https://www.k-rauta.se/byggvaruhus/laseravståndsmätare-bosch-blå-glm-80-med-stativ-r60
 
Har en handöverfräs på inköpslistan men hittar bara en grön Bosch på k-rautas web. Någon vet om dom har några andra modeller i butik? Tänkte ev slå till på torsdag nämligen.
 
SamiHus skrev:
Ska också till K-Rauta.

Har ett tips också om man är ute efter en laseravståndsmätare. Den har funnits på K-rauta länge till billigt pris(köpte den för 1300:- för typ 1 år sen) men den kanske inte är lätt att hitta pga bundlingen, man söker väl kanske inte ofta på den varianten på nätet.
Hur som helst så är det en blå Bosch GLM80 med vattenpass som man kan mäta grader digitalt. Klart billigare än alla andra även på GLM80 själv tror jag.
[länk]
Slut i alla varuhus dock...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.