M
Ett tips med skruvdragare om man är ute efter en riktigt bra, stark och robust maskin fast inte har tänkt att komplettera med fler maskiner till samma batteri. Finns andra maskiner som batteriet passar i men inte många ÅF som har på lager eller i sina kataloger. Dragaren är kolborstfri och stark som en 18-voltare i kid you not. Har haft min sådan i ett par-tre år och den har klarat tuffa tag vill jag lova och batterierna håller fortfarande mycket bra kapacitet...

http://www.toolab.se/produkt/BORRSKRUVDRAGARE--DS14DBL-144

nedsatt från 4000 till 2600 fraktfritt med 2 st 3Ah-batterier och laddare

2 kvar på lager...
 
Redigerat av moderator:
på bauhaus i upplands-väsby finns bosch 18v skruvdragare (gsr 18v) tillsammans med bosch 18v slagskruvdragare, laddare och 2st 1.5AH batterier i L-boxx för 2500kr, ordinarie pris 4700kr, varan finns inte på webben så jag vet inte om det gäller i flera butiker, ett riktigt bra pris hur som helst.
 
T
K-Rauta har 20% på hela sortimentet nu på torsdag!
 
tank77 skrev:
K-Rauta har 20% på hela sortimentet nu på torsdag!
Tror det ekar lite här inne😄
 
M
inne

inne

inne

...
 
  • Gilla
magda136 och 1 till
  • Laddar…
scim skrev:
Slut i alla varuhus dock...
Ingen fara. Kampanjen varar ju till 31-12-2024 så man kan lugnt invänta att de fyller på lagret �� ��
 
snajgel skrev:
Har en handöverfräs på inköpslistan men hittar bara en grön Bosch på k-rautas web. Någon vet om dom har några andra modeller i butik? Tänkte ev slå till på torsdag nämligen.
Dom har en liten Makita också, ligger under fel kategori har jag för mig.
 
Bosch blå kombokit GSB 18 V-LI för 2695 eller MAKITAS kombokit 18V DDF453,DTD146,2X för 2595? på Bauhaus! Liknande prestanda på dessa.
 
10% på allt på tretti.se med koden 3010 endast idag tisdag!
 
magda136 skrev:
Lite OT kanske, men några här är väl lite nätverksintresserade också. Bra pris på komplett.se just nu [länk]
Tack! Blev inköp direkt.
 
Jag beställde också en :) tur att jag inte köpte den igår på netonnet.se för 1690 :)
 
Jag är jävligt sugen på att köpa en jag med. Frågan är, behöver jag den just nu? ;)
 
Ramnemark skrev:
Jag är jävligt sugen på att köpa en jag med. Frågan är, behöver jag den just nu? ;)
Ja!
 
laggmunk skrev:
på bauhaus i upplands-väsby finns bosch 18v skruvdragare (gsr 18v) tillsammans med bosch 18v slagskruvdragare, laddare och 2st 1.5AH batterier i L-boxx för 2500kr, ordinarie pris 4700kr, varan finns inte på webben så jag vet inte om det gäller i flera butiker, ett riktigt bra pris hur som helst.
Priset på webben är 2.695 kr för samma uppsättning. Jag beställde på nätet, eftersom jag har tio mil till närmaste Bauhaus, så skillnaden på 165 kr äts upp direkt i reskostnad...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.