1 015 549 läst · 4 623 svar
1016k läst
4,6k svar
Skräckexempel på lastsurrning
Ja jag tror jag också åt något som kallades hästkött men det är nog 40 år sedan nu. Tycker det verkar mindre farligt att ha dessa kreatur på mackan än lösgående i naturen och jag är heller ingen större supporter av hästsport så vi gör säkert djuren en tjänst genom att äta upp dem.D Dilato skrev:
Det finns idag fler hästar än kor i Sverige och många andra länder, men i butikerna finns inget hästkött. Undrar hur mycket hästkött man egentligen sätter i sig när man köper snabbmat eller färdigmat?
Nä, åter till ämnet.
Nä, åter till ämnet.
G
GammelMan99
Elektroniktokig
· Lövånger
· 238 inlägg
GammelMan99
Elektroniktokig
- Lövånger
- 238 inlägg
2 bilder stulna från Facebook
Om inte jag kommer ihåg helt fel så hade dom bilarna glasfiber kaross så det gör det väl till en ännu sämre lastsäkring.
Allt ska med även om släpet inte är dimensionerat för det
Som det verkar av texten så stoppades framfarten av polisen
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Om inte jag kommer ihåg helt fel så hade dom bilarna glasfiber kaross så det gör det väl till en ännu sämre lastsäkring.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Allt ska med även om släpet inte är dimensionerat för det
Som det verkar av texten så stoppades framfarten av polisen
Man kan ju tuta lite, blinka med helljusen så stannar de flesta. Sen kan man ju veva ner rutan när man passerar och påpeka att de glömt surra stegen.Cheesen skrev:
Det kan ju hända att man ångrar att man istället valde att bara ta foto om man några hundra meter senare ser stegen flyga av i fartvinden och rakt in i vindrutan på mötande bil...
Stegen är surrad, det enda som satt fast... Det var mest resten av bråten som jag var bekymrad över.. exempelvis trappstegen.Tomtom79 skrev:Man kan ju tuta lite, blinka med helljusen så stannar de flesta. Sen kan man ju veva ner rutan när man passerar och påpeka att de glömt surra stegen.
Det kan ju hända att man ångrar att man istället valde att bara ta foto om man några hundra meter senare ser stegen flyga av i fartvinden och rakt in i vindrutan på mötande bil...