1 015 616 läst · 4 623 svar
1016k läst
4,6k svar
Skräckexempel på lastsurrning
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 236 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 236 inlägg
Brukar inte handla på Byggmax men gjorde ett undantag imorse för att kunna posta i den här tråden.
Trafikpolisen borde stå vid utfarten. Lättförtjänta pengar till staten. Bmw:n är väl dessutom olovlig körning för Byggmax kärror är 1300 kg och föraren lär inte ha e-kort.
Det var en till liknande lastning men man kan ju inte fota alla tre släp som hinner åka medan man själv surrar sitt eget.
Trafikpolisen borde stå vid utfarten. Lättförtjänta pengar till staten. Bmw:n är väl dessutom olovlig körning för Byggmax kärror är 1300 kg och föraren lär inte ha e-kort.
Det var en till liknande lastning men man kan ju inte fota alla tre släp som hinner åka medan man själv surrar sitt eget.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 279 inlägg
Beror väl på bilarnas totalvikt, jag skulle inte få dra släpet med varken min eller svärfars bil, då vi ligger 50 resp 90kg över. Men där är marginal med min förra bil.
Men känns som att någon glömt tänka på Byggmax, vill minnas att de vi har hos oss var 1t-släp.
Edit: tji fick jag, de är 1300kg även här. Bra att veta att jag inte kan låna släp där längre
Men känns som att någon glömt tänka på Byggmax, vill minnas att de vi har hos oss var 1t-släp.
Edit: tji fick jag, de är 1300kg även här. Bra att veta att jag inte kan låna släp där längre
Tänkte mest på vad det var för bil i kombination med B-kort. Vår bil får dra 1800 kg om man har E annars blir det 1440 kg med B-kort om jag inte minns fel, och bilen är en Skoda Superb.useless skrev: