1 152 945 läst · 11 126 svar
1153k läst
11,1k svar
Saker som vi glömt bort att de har funnits
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 277 inlägg
Jag har en såndär bankdosa som jag haft i evigheter. Har nu upptäckt att äldsta barnet hittat den och försökt räkna med den. Så får väl beställa en ny. För tydligen använder Swedbank det fortfarande för att låsa upp BankID.T Tovan skrev:
Ja, systemet med bankdosa funkar perfekt. Mycket säkrare än BankID.13th Marine skrev:
Före internetbanken använde jag ett program som hette Pagero. någon som kommer ihåg det?
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 277 inlägg
Fördelen med BankID är att jag alltid har den med mig, bankdosan använder jag uppenbarligen så sällan att jag inte ens vet var jag har den.M Mats_R skrev:
hsd
Medlem
· Kalmar län, Östra Götaland
· 6 374 inlägg
hsd
Medlem
- Kalmar län, Östra Götaland
- 6 374 inlägg
Nix, hade postgirots gula dosa med kortM Mats_R skrev:
LF har fortfarande en dosa att knappa in en kod efter upplåsning av dosan och sedan en sifferserie att skriva in på datorn
Medlem
· Västra Götaland
· 2 984 inlägg
Apropå utombordare =) Kanske dags att jag börjar redan nu, om den här ska gå igång till våren. Märket är Graver från Graversfors Bruk. Någon som vet något om denna tillverkare? Undrar om det går att få tag på Gargoyle Olja, verkar vara den enda som är rekommenderat, jag menar annars kanske inte garantin gäller längre....)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jonas Persson
Intresserad
· Stockholm
· 2 715 inlägg
Jonas Persson
Intresserad
- Stockholm
- 2 715 inlägg
Det var tider det, man tillverkade en skylt som användes under många år då förändringstakten var mycket lägre än idag. Begrepp som omodernt, eller stöds inte längre, förekom inte lika ofta.I InsidersUnited skrev:Apropå utombordare =) Kanske dags att jag börjar redan nu, om den här ska gå igång till våren. Märket är Graver från Graversfors Bruk. Någon som vet något om denna tillverkare? Undrar om det går att få tag på Gargoyle Olja, verkar vara den enda som är rekommenderat, jag menar annars kanske inte garantin gäller längre....)
[bild][bild]