20 069 läst · 46 svar
20k läst
46 svar
Sälja lika hus som grannens - hur tänka?
Vi hade också en dödsskjutning innan försäljning precis utanför lägenheten så smällarna ekade i sovrummet. Det gick lite trögt kan man säga. Och ungefär ett halvår efter vi sålt lägenheten sprängdes hela grannfastigheten brevid sönder och samman så vi hade väll lite tur i oturen kan man säga. Priset på lägenheten steg inte direkt...M Mortsken skrev:Var i ungefär samma sits när vi sålde en lägenhet en gång.
Skulle lägga ut vår till försäljning, och får reda på att en i trappuppgången sidan om precis lagt ut en lika dan till försäljning.
Vi väntade därför med vår försäljning.
Deras såldes direkt med något i stil med 500 000 upp från utgångspris.
När vi sen skulle sälja vår var det en dödsskjutning precis utanför balkongen dagen innan visning.
Vår var betydligt mer svårsåld. Sen vad det berodde på vet jag klart inte.
Hade jag gjort om det hade jag i alla fall inte väntat!
Ny spännande Sverige...
Markiser är inte alltid ett plus.
Föräldrarna 70+ älskar fenomenet. Jag tycker det är enormt fult
Marknad som denna är risken att det är 100% fokus på pris. Ingen ger mer än vad det pris som gick först för.
Även. Grannen är inte en vän du nu ska fika med och planera. Denne är din konkurrent om köparnas pengar och har en jäkla fördel med att va först ut
Föräldrarna 70+ älskar fenomenet. Jag tycker det är enormt fult
Marknad som denna är risken att det är 100% fokus på pris. Ingen ger mer än vad det pris som gick först för.
Även. Grannen är inte en vän du nu ska fika med och planera. Denne är din konkurrent om köparnas pengar och har en jäkla fördel med att va först ut
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Bygg pepparkakshus som replika av ditt eget hus - från mallar till dekoration
Artikelkommentarer -
Mitsubishi Ecodan - skillnader i olika inomhusdelar
Värmepumpar -
Svårt att sälja husvagn
Övrigt Off Topic -
Köpt hus där säljaren angett fel årtal på värmepumpen
Värmepumpar -
Gifta bor på olika platser, tvinga ena sälja huset.
Juridik