27 389 läst · 219 svar
27k läst
219 svar
Recension Shop-Seltmann.
Du bör betala med PayPal, fick du inget val betr betalningsalternativ?chrillo skrev:
Det är 10.8V´or oxo, dock har de benämningen 12V max.Kolonist_1 skrev:Nu står det "bestellt" hos N1shop också så nu ryker nog de sista paketen hos många butiker.
Antar att Bosch är på väg med nya modeller i 10,8 volts serien eftersom dem säljer ut dessa så billigt, någon som sett de nya (förutom GSR-skruvdragaren) modellerna?
Såg att i USA säljs en serie med 12 volts batterier som verkar vara samma som 10,8 volt här, är det samma maskiner?
/Mats
Tror du bör betala innan de skickar nåt, har inte varit med om att någon firma har skickat utanför sitt eget land, mot efterkrav.chrillo skrev:
Fick meddelande idag från PayPal om återbetalningen, pengarna går tillbaka till VISA-kortet.Tokv41 skrev:
Kruxet är att jag använde E-kort när jag betalade så kortnumret PayPal ser är inte det riktiga så undrar hur det kommer att gå. Har mailat PayPal så återkommer när jag fått svar.
/Mats
Fick precis meddelande från paypal att hela beloppet återbetalas.. Tycker det är märkligt när endast en av 4 varor inte går att få tag i..
Har skickat fyra mail till Seltmann och även direkt till Silvio. Dels på engelska men även på tyska skrivet av en tysk men inte ett enda svar och på tel svarar de inte...
Har skickat fyra mail till Seltmann och även direkt till Silvio. Dels på engelska men även på tyska skrivet av en tysk men inte ett enda svar och på tel svarar de inte...
Ikväll var pengarna tillbaka på kontot igenKolonist_1 skrev:
Var skeptisk pga betalning med e-kort men det funkade bra, tog lite tid bara och svårt att följa återbetalningen.
Har skaffat ett PayPalkonto nu så skulle det hända fler gånger har man bättre koll.
/Mats
Seltmann må vara bra när allt är i lager och inga tveksamheter fanns men själv fick jag strula ordentligt med att både komma i kontakt med dom och sedan framförallt att få tillbaka pengarna på en order som avbröts. Vet inte om det hjälpte men fick först betalningen tillbaka efter att jag skickat en räkning via Paypal på beloppet men ändå fick jag ligga ut med pengarna i 3 veckor after avbrytet köpKanske gör något försök till på varor som finns i lager men jag skulle inte chansa på beställingsgrejer. // Mats