1 834 läst · 89 svar
2k läst
89 svar
Quiz: Är väggen bärande?
Jag fick 8/8 rätt, vilket är bättre än 373 andra personer (82%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"
Jag fick 8/8 rätt, vilket är bättre än 488 andra personer (80%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"
Gillade inte svarsalternativen på första frågan, det är väl ingen självklarhet att samtliga ytterväggar på ett småhus är bärande?
De ytterväggar som ligger längs takstolarna (oftast kortsidan) bidrar ju enbart till att stabilisera de tvärsgående ytterväggarna, de är ju inte bärande?
De ytterväggar som ligger längs takstolarna (oftast kortsidan) bidrar ju enbart till att stabilisera de tvärsgående ytterväggarna, de är ju inte bärande?
Jag fick 7/8 rätt, vilket är bättre än 353 andra personer (47%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"
Jag fick 8/8 rätt, vilket är bättre än 607 andra personer (81%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"
Jag fick 6/8 rätt, vilket är bättre än 212 andra personer (19%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"
Jag fick 6/8 rätt, vilket är bättre än 252 andra personer (20%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"
Märks att jag inte har kunnat sova en blund pga fasansfull j...vla smärta 😡
Märks att jag inte har kunnat sova en blund pga fasansfull j...vla smärta 😡

boschkenta
Verktygstokig
· Västra Götaland
· 438 inlägg
boschkenta
Verktygstokig
- Västra Götaland
- 438 inlägg
Jag fick 8/8 rätt, vilket är bättre än 1 072 andra personer (83%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"
Jag fick 6/8 rätt, vilket är bättre än 302 andra personer (20%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"
Jag fick 8/8 rätt, vilket är bättre än 1 377 andra personer (83%) som har gjort quizet "Är väggen bärande?"