Nej!
 
  • Gilla
  • Haha
tomas123 och 8 till
  • Laddar…
Düsseldorff
Alfredo Alfredo skrev:
Nej!
Tänker du på Medlingsinstitutets rådgivande instruktion FXSS 2018:14 3 kap. 2 par. tredje stycket p. 4 som uttryckligen ger kommuner i uppdrag att bara meddela detaljplaner i områden som inte befolkas av individer som varit delaktiga i inbördeskrig på forum som tillhandahåller råd om sagda detaljplaner?
 
  • Gilla
  • Haha
  • Wow
Hugo75 och 9 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Nej!
Jag är helt klart på Alfredos sida här!
 
  • Gilla
Peter_Ker och 4 till
  • Laddar…
Düsseldorff
K Klass0n skrev:
Jag är helt klart på Alfredos sida här!
Min brorsas kusin var faktiskt med om en helt annan grej och då pratade han med försäkringsbolaget och de sa att du har fel.
 
  • Haha
  • Gilla
  • Wow
J.Nordblad och 10 till
  • Laddar…
Någon som vet om TS löste sitt problem? TS har iofs inte varit online sedan han skrev sitt första och enda inlägg 7 år sedan, men ändå?
 
  • Haha
  • Gilla
C_Polhem och 13 till
  • Laddar…
Fulkemisten Fulkemisten skrev:
Nänänä. Det ända raka här är att begära handräckning av kronofogden. Alla andra åtgärder kommer orsaka asbest, svarmögel och radon.
Och nageltrång!
 
  • Haha
Abies koreana
  • Laddar…
Fulkemisten
S Strontus skrev:
Och nageltrång!
Jojo. Men då kan man ju lägga upp det hemska nageltrånget i "posta skador och tillbud med dina maskiner" så det är ju en positiv bieffekt.
 
  • Gilla
Strontus
  • Laddar…
Fulkemisten
Alfredo Alfredo skrev:
Nej!
Antar att du menar nej?
 
Tror mina barn har fått bältros, har provat att pensla med roundup som farfar hade kvar men nu är den slut, vart kan jag beställa mer?

Orkar inte med politiskt tjafs.

Typiskt att mp kapat demokratin och förbjudit allt som funkar
 
  • Haha
  • Gilla
Auson och 18 till
  • Laddar…
Düsseldorff
G g.kraft skrev:
Tror mina barn har fått bältros, har provat att pensla med roundup som farfar hade kvar men nu är den slut, vart kan jag beställa mer?

Orkar inte med politiskt tjafs.

Typiskt att mp kapat demokratin och förbjudit allt som funkar
Nej!!! Det var roundup som orsakade kriget i Ukraina! Jag hatar dig, din familj, dina förfäder och allt ni har åstadkommit!!!!
 
Fulkemisten
G g.kraft skrev:
Tror mina barn har fått bältros, har provat att pensla med roundup som farfar hade kvar men nu är den slut, vart kan jag beställa mer?

Orkar inte med politiskt tjafs.

Typiskt att mp kapat demokratin och förbjudit allt som funkar
På din beskrivning låter det inte som bältros, det är helt uteslutet. Jag tror stenhårt att dina barn har börjat fiffla med skatten istället. Jag har sett sådana fall många gånger där man trott att det varit bältros. För övrigt heter det RADIATOR och inte "element".
 
  • Haha
  • Gilla
J.Nordblad och 9 till
  • Laddar…
Jag försöker lösa det här problemet på det här sättet, tror ni att det fungerar? Obs, alla andra svar än ja är inte tillåtet. Då blir jag upprörd.
 
  • Gilla
  • Haha
antett och 19 till
  • Laddar…
sysmali
Jag behöver dra ett astungt släp 100 mil varje dag och därför förstår jag inte att elbil kan passa andra.
 
  • Gilla
  • Haha
  • Älska
antett och 13 till
  • Laddar…
Düsseldorff
bonnier bonnier skrev:
Jag försöker lösa det här problemet på det här sättet, tror ni att det fungerar? Obs, alla andra svar än ja är inte tillåtet. Då blir jag upprörd.
Nej, det kommer inte fungera. Jag har jobbat med ditt problem i 240 år och löst ungefär 120 miljoner problem av liknande sort. Gör istället som jag skriver i nästa inlägg.
 
  • Haha
Johan456
  • Laddar…
Fulkemisten
bonnier bonnier skrev:
Jag försöker lösa det här problemet på det här sättet, tror ni att det fungerar? Obs, alla andra svar än ja är inte tillåtet. Då blir jag upprörd.
Det här låter som bältros? Testat att pensla roundup på?
 
  • Haha
  • Gilla
J.Nordblad och 9 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.