Jocce81 Jocce81 skrev:
Har för mig att Lidl hade prisvärda snabbtvingar förut, något som fortfarande finns?

/Jocce
Fanns några i Haninge när jag var dit i helgen
 
Har ni något bra tips på vart man kan handla Parkside-verktyg i Europa? Lidl.de och Lidl.pl har stort utbud, men ingen skickar direkt till Sverige, utan man måste gå via tex. https://www.mailboxde.com

Tacksam för tips, då jag är ute efter lite verktyg som aldrig verkar komma till svenska butikerna.
 
Amazon har en del tror jag
 
J jockebq skrev:
Har ni något bra tips på vart man kan handla Parkside-verktyg i Europa? Lidl.de och Lidl.pl har stort utbud, men ingen skickar direkt till Sverige, utan man måste gå via tex. [länk]

Tacksam för tips, då jag är ute efter lite verktyg som aldrig verkar komma till svenska butikerna.
Har sett att amazon.se säljer lite parkside verktyg. Vet dock inte om priset är högre eller lägre än lidl.
 
J jockebq skrev:
Har ni något bra tips på vart man kan handla Parkside-verktyg i Europa? Lidl.de och Lidl.pl har stort utbud, men ingen skickar direkt till Sverige, utan man måste gå via tex. [länk]

Tacksam för tips, då jag är ute efter lite verktyg som aldrig verkar komma till svenska butikerna.
På tyska ebay finns det Parkside-prylar.
Ävenså på tyska Amazon.

/Höghus
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
J jockebq skrev:
Har ni något bra tips på vart man kan handla Parkside-verktyg i Europa? Lidl.de och Lidl.pl har stort utbud, men ingen skickar direkt till Sverige, utan man måste gå via tex. [länk]

Tacksam för tips, då jag är ute efter lite verktyg som aldrig verkar komma till svenska butikerna.
Man blir ju lite nyfiken på vad du ska köpa 🙂🙂
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
E
A achtin skrev:
Har sett att amazon.se säljer lite parkside verktyg. Vet dock inte om priset är högre eller lägre än lidl.
Tror allt parkside jag sett på amazon (svenska) kostat mer än på Lidl, speciellt om man det är något extrapris en vecka.
 
  • Gilla
Mach77777
  • Laddar…
Dagens köp 299, håller nog till lite mindre sågning
 
  • Kartong med en sladdlös 20V tigersåg, med specifikationer och information om sågblad och tillbehör.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
D Dublin skrev:
Mmm, sen kanske du hamnar här [länk]. 🙄
Lever den fortfarande?
 
C Currywurst skrev:
Dagens köp 299, håller nog till lite mindre sågning
Har den och har kapat lite grenar, panel och tagit ur lite fönster och dörrar och till det funkar den fint.
Skulle nog inte ge mig på en oljetank eller likande
 
  • Gilla
john68 och 2 till
  • Laddar…
nimhed nimhed skrev:
Lever den fortfarande?
Jo, faktiskt
 
  • Gilla
nimhed
  • Laddar…
D Dublin skrev:
Mmm, sen kanske du hamnar här [länk]. 🙄
Knappast, kapar en hel del gjutjärn på jobbet och jag vet att då kan man inte köra med denna. Om jag mot förmodan skulle kapa gjutjärn hemma så blir det Hitachi eller Milwaukee som används.
 
nino nino skrev:
Har den och har kapat lite grenar, panel och tagit ur lite fönster och dörrar och till det funkar den fint.
Skulle nog inte ge mig på en oljetank eller likande
Nä man får vad man betalar för. Men jag behöver en egen, inte alltid jobbets maskiner följer med i bilen hem.
 
  • Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
Kommande vecka har Lidl en svets, men vad menar man med detta? Finns det någon som har annat än lågspänning förutom tyngre industrier?
 
  • Text som beskriver specifikationer och användningsinformation för en svetsapparat från Lidl, inklusive skyddsklass, märkspänning och rekommenderad materialtjocklek.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.