Är grovdammsugaren för 500kr något att ha? Har ingen alls i dagsläget utan kört med vanlig dammsugare i källaren.
Eller behöver man lägga mer pengar för vettig kvalite?
 
N naikon skrev:
Är grovdammsugaren för 500kr något att ha? Har ingen alls i dagsläget utan kört med vanlig dammsugare i källaren.
Eller behöver man lägga mer pengar för vettig kvalite?
Jag är nöjd med den än så länge, men har inte belastat den så hårt. Ingen maskinstart dock.

Kan tipsa om att det finns en kupong i appen som sänker priset på kompressorn till 999kr.
 
Adrian Tepes Adrian Tepes skrev:
Jag är nöjd med den än så länge, men har inte belastat den så hårt. Ingen maskinstart dock.

Kan tipsa om att det finns en kupong i appen som sänker priset på kompressorn till 999kr.
Eyyy nice, har varit sugen på kompressor också!! Tar en sväng till Lidl
 
Någon som provat kompressorn?
Är den hyfsat tyst?
Tank storlek?
Skulle haft en hemma för renblåsning, pumpa nåt däck osv
 
nino nino skrev:
Någon som provat kompressorn?
Är den hyfsat tyst?
Jag har inte provat den men om siffrorna i reklambladet har någon koppling till verkligheten borde den inte vara alltför högljudd.

Jag har en billig skrutt från Jula och den mest liknande de säljer idag låter enligt specen med 94 dB. Och det stämmer säkert rätt bra då min för ett d-a liv.

Den från Lidl är specad till 68 dB och det borde vara än rejäl skillnad.

Men jag har som sagt inte hört den i drift.
 
Redigerat:
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Jag har inte provat den men om siffrorna i reklambladet har någon koppling till verkligheten borde den inte vara alltför högljudd.

Jag har en billig skrutt från Jula och den mest liknande de säljer idag låter enligt specen med 94 dB. Och det stämmer säkert rätt bra med min för ett d-a liv.

Den från Lidl är specad till 68 dB och det borde vara än rejäl skillnad.

Men jag har som sagt inte hört den i drift.
Ska kolla vad Fatmax har för db, köpte en sån i våras men den hör till ett av husen, vore smidigt med en hemma så man slipper släpa runt för mycket.
Dyckert borde den ju orka med?
 
R
Alfredo Alfredo skrev:
Jag har inte provat den men om siffrorna i reklambladet har någon koppling till verkligheten borde den inte vara alltför högljudd.

Jag har en billig skrutt från Jula och den mest liknande de säljer idag låter enligt specen med 94 dB. Och det stämmer säkert rätt bra med min för ett d-a liv.

Den från Lidl är specad till 68 dB och det borde vara än rejäl skillnad.

Men jag har som sagt inte hört den i drift.
Missbruka inte mitt namn i dessa dinky toy sammanhang😢
 
  • Haha
Lilllen och 2 till
  • Laddar…
J JSten skrev:
Även värt att nämna att de lär käkar batterier på en helt annan skala än vad Mitutoyo gör,
Jag har läst flera som har problem med det. Jag har dock ett från Lidl som kanske är fem-sex år gammalt. Jag kan ha bytt batteri på den någon gång men den drar definitivt inte uppseendeväckande mycket batterier.

Jag gissar att de kanske har haft olika varianter genom åren. Jag är nöjd med mitt även om jag håller med @cpalm att det har lite "skarpa kanter". Inget som jag dock tycker påverkar något direkt i användningen.

Men visst, ett Mitutoyo lirar naturligtvis i en helt annan klass och det även prismässigt.
 
  • Gilla
ullberg
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Missbruka inte mitt namn i dessa dinky toy sammanhang😢
Kartong med sex ICA Brunchägg från frigående höns inomhus, märkta "REAALA EGG" och klimatkompenserade. Bäst före datum 07.09.2024.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Det var verkligen @Rejäla ägg!
 
  • Haha
Dan_Johansson
  • Laddar…
R
Dan_Johansson Dan_Johansson skrev:
[bild]
Ica är bra på allt! lika med Ahlsell, hutlösa priser och vinster gör dom, dom kan i alla fall stava vilket våran lille vän på BH inte lyckas med😀
 
  • Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
R
Alfredo Alfredo skrev:
Det var verkligen @Rejäla ägg!
Ja till o med frigående tack för att du stavar mitt namn med stor bokstav😉
Men vill inte veta priset för dom lär snart gå om Ahlsell🙈
 
Tre kartonger i bakluckan på en bil med en kompressor och en våt- och torrdammsugare från märket Parkside.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Fick sista kompressorn och sugaren. Nice
 
  • Gilla
  • Wow
Appendix och 4 till
  • Laddar…
N naikon skrev:
Fick sista kompressorn
Ljudrapport innan middag? 😆
 
  • Gilla
nino
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.