106 395 läst · 662 svar
106k läst
662 svar
Kan köpare kräva besiktning igen?
Inte otrevlig beskr. utan reell. Hon är trevlig och bra gillar henne.. Hon har dock inget eget liv, allt cirkulerar runt andras, mer i telefon än med sina barn, gubben är lite toffel och vågar inte säga till. Inget fel med henne, det är hennes val. Motsatt mig som har ett eget liv, egna familjen, egna val, familjen först. Vårt liv.Chr3 skrev:
Off topic.
Får nu stänga dörren hoppas jag. Denna affär är historia.
Redigerat:
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 12 677 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 12 677 inlägg
Nej inte alls! Jag sköter mitt och andra sköter sitt. Jag är inte du, I all vänlighet uttryckt 😀TheImprovisor skrev:
Hoppas klart nu. Ha det bra!
Här har vi ju en exemplarisk säljare som är krånglig =)
Och snackar skit om mäklare och svägerskan och dessutom köparna.
Hoppas någon av de 3 hoppar in så tråden kan få ordentlig fnurr =)
PS. TS och säljarna är snåla som fan som inte kan undvara köparna lite tid så de kan besikta själva. Säljarens besiktning hade jag med sketit i
Och snackar skit om mäklare och svägerskan och dessutom köparna.
Hoppas någon av de 3 hoppar in så tråden kan få ordentlig fnurr =)
PS. TS och säljarna är snåla som fan som inte kan undvara köparna lite tid så de kan besikta själva. Säljarens besiktning hade jag med sketit i
Tidigare antydde jag misstänksamhet mot trådens riktighet.L L Jan skrev:Inte otrevlig beskr. utan reell. Hon är trevlig och bra gillar henne.. Hon har dock inget eget liv, allt cirkulerar runt andras, mer i telefon än med sina barn, gubben är lite toffel och vågar inte säga till. Inget fel med henne, det är hennes val. Motsatt mig som har ett eget liv, egna familjen, egna val, familjen först. Vårt liv.
Off topic.
Får nu stänga dörren hoppas jag. Denna affär är historia.
Men när du kastar in mer eld i brasan vet jag😀
Tack för trevlig underhållning.
Om inte TS redan hade skrivit det så hade min första gissning på TS yrke varit just säljare.. gärna i nån halvshady bransch, typ beg bilar.
Extra "kul" att TS beskyller andra för mobbing, och vid minst tre tillfällen bara i denna tråd själv sysslat med vad man brukar beteckna som just mobbing..
Extra "kul" att TS beskyller andra för mobbing, och vid minst tre tillfällen bara i denna tråd själv sysslat med vad man brukar beteckna som just mobbing..
Med den attityden tror jag på telefonförsäljning och rakhyvlar eller strumpor.GlennB skrev:
Besserwisser
· östergötland
· 2 062 inlägg