Ok, det ska jag testa nästa gång jag handlar. Tack för tipset
 
Axminister lämnar 10% på dyraste varan :)
ImageUploadedByTapatalk1366205193.397248.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Apropå axminsters 10% erbjudande - jag registrerade mig hos dem ganska nyligen men det har ju formligen strömmat in erbjudanden. På något sätt fick jag "passa på"-känslan eftersom jag funderar på en GTS 10XC. Ni som "varit med ett tag", kommer det ofta sådana här x% off?
 
B
inte jätteofta tycker jag.. men det är ju lämpligt när det kommer just när man kikar på såg.. ;) blev en Festool 55 REBQ med tillbehör. :)
 
Någon som har koll på varför toolstop inte skickar vissa saker till sverige? tex en gersåg.
 
Skickade efter en Festool Rotex 125 från FFX tools, http://www.ffx.co.uk/ , kanonpris ...285 pund = 3000 riksdaler.

Såg att Festool sänksågen vart bra pris på med ...270 pund = 2900 riksdaler , Axministers pris är 398 minus 10% = 360 Pund.
90 Punds skillnad (950 kr) ,
 
B
Ja..det var ju bra pris. Men inget paket med mer tillbehör. Nu blev det 180 pund mer men då med en skena till, tillbehörs kit, samt en väska för skenorna.
 
Redigerat:
Utnyttjade du inte "50£ off any Festool" som dom kör med nu?
 
B
ironpower skrev:
Utnyttjade du inte "50£ off any Festool" som dom kör med nu?
Redan beställt nu... inte mycket att göra nåt åt. .. typiskt
 
ironpower skrev:
Utnyttjade du inte "50£ off any Festool" som dom kör med nu?
Var fick du din?
 
Redigerat:
woodrat skrev:
Skickade efter en Festool Rotex 125 från FFX tools, [länk] , kanonpris ...285 pund = 3000 riksdaler.

Såg att Festool sänksågen vart bra pris på med ...270 pund = 2900 riksdaler , Axministers pris är 398 minus 10% = 360 Pund.
90 Punds skillnad (950 kr) ,
Ser att dom säljer Rotex150 o 90 för runt 370 pund, men någon RO125 såg jag inte, du blandade inte ihop det med ETS125?

318 för TS55 med skena är bra, men det finns ju en massa andra bra saker, köpläge för den som behöver något inom det närmaste året skulle jag våga säga.
 
Ang ffx, går det att dra momsen vid köptillfället precis som hos tex toolstop & powertoolworld?
 
Sök på Rotex 125 så hittar du den.
Om man tänkt sig få 50 Pund rabatt hos FFX så måste man ha fått en voucher av Festool. Men jag fick 10 pund i flerköps-rabatt när jag köpte Rotex 125'an med ett par festool tvingar.
rotex.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Nimajneb
  • Laddar…
Okay det fattade ju inte jag;)
 
Hittade denna med väldigt bra priser på laser verktyg: http://www.laser-level.co.uk/
Beställde en fin-fin låda med både mottagare och stativ och för utomhusbruk för dryga 3000 kr inkl. frakt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.